خیریه نیکوکاران شریف
english

شفاف سازی بهترین روش برای جذب حامی است


بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف شفاف‌سازی را بهترین روش برای جذب حامی دانست و گفت: عمده فعالیت ما رسیدگی به بیماران نخاعی، معلولان جسمی و حرکتی است.

دکتر اصغریان در گفتگو با خبرنگار ما تأمین جهیزیه، آزادسازی زندانیان، کمک به تشکیل زندگی، توانمندسازی آقایان و ورود آنان به بازار کار، ساخت و تهیه خانه و تأمین اجاره مسکن برای مددجویان از برنامه‌های اصلی بنیاد فرشته‌ها دانست و افزود: امیدوارم با افزایش حامیان بتوانیم خدمات را به‌صورت وسیع افزایش دهیم.

وی حفظ کرامت انسانی مددجویان را اساس کار بنیاد فرشته‌ها دانست و گفت: خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود کاملاً غیر محسوس است و تبلیغی برای دادن خدمت به آنان نداریم.

اصغریان در پاسخ به این سؤال که آیا مددجو پس از توانمدسازی و درمان رها می‌شود، افزود: بنیاد نیکوکاران شریف به‌هیچ‌عنوان رهاسازی ندارد بلکه مددجویان را کنترل کرده تا دوباره به حالت اولیه برنگردند.

قائم مقام و معاون مشارکت‌های مردمی بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف افزایش مراکز خیریه در کشور را باهدف ارائه خدمت بهتر مفید دانست و گفت: این‌که مرکز خیریه ایجاد شود ولی خدمت در آن ضعیف باشد فایده ندارد چراکه مددجویان با یک امیدی به مراکز خیریه مراجعه می‌کنند و دوست دارند بخشی از نیازهایشان تأمین شود.

وی ادامه داد: ما مرکز نگهداری نیستیم بلکه تلاشمان بر این است که مددجویان را در کنار خانواده‌های خود حمایت کنیم.

محمدی ادامه داد: برای اینکه نوع خدمت و کیفیت را برای حمایت بیشتر کنیم در نظر داریم از وجود سمن‌ها هم استفاده کنیم.

قائم مقام و معاون مشارکت‌های مردمی بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف افزود: به امید روزی که دیگر مددجویی در کشور نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح.ع

نظر خودتان را ارسال کنید