خیریه نیکوکاران شریف

تابلوی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف نصب شد.

تابلوی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف نصب شد.

در انتهای کوچه بن بست نیکویی موسسه خیریه ایست که از عرق تلاش خدمتگزاران آن هر لحظه جوانه های امید می رویند. اینجا فقط کوچه نیکویی نیست، کوچه امید و عشق است. در ساختمان چند طبقه بنیاد، ما همه با هم برای پاک کردن دشواری های زندگی ایتام و نیازمندان، زمین و زمان را به هم می دوزیم تا لبخند معجزه آسای ایتام خط بطلان بر همه ناملایمات زندگی بکشد.
این مؤسسه مردم نهاد از دو سال پیش با اخذ مجوزهای قانونی و رسمی از پلیس امنیت اجتماعی روش های نوینی را که شاید پرداختن به آنها محال می نمود، به کار گرفت و در این راه سخت و طاقت فرسا جوانان، هنرمندان و متخصصان را به یاری گرفت تا در کنار خلاقیت ها، توانایی ها، استعدادها و مهربانی آنان کوچه نیکویی را پرعبورتر کند!
پرداخت مستمری ماهانه و اهدای دوره ای سبد کالا به مددجویان اگرچه کمک بزرگی برای رهایی از مخمصه فقر و نداری بود اما پرداختن به ورزش، آموزش حرفه های گوناگون و رفع مشکلات درسی راه مؤثرتری برای رسیدن به آینده روشنی بود که مدیر عامل محترم بنیاد سرکار خانم دکتر محمدی نیک بارها و بارها برای آن تدابیری اندیشیده بود.
تهیه جهیزیه و سیسمونی برای نیازمندان تحت پوشش، برگزاری جشن های مختلف و ضیافت های افطاری، پرداخت کمک هزینه های تحصیلی، درمانی، برگزاری جلسات مشاوره روان شناسی و … بخش دیگری از فعالیت های عمده این خیریه است.
در این بنیاد با بیمه عمر، حتی آینده کودکان مددجویمان روشن است. ما امروز از این که کوچه نیکویی هر روز پر رفت و آمدتر از گذشته می شود به خود می بالیم!
در واپسین روزهای اسفند با نصب تابلو گامی به جلو برداشتیم. گامی برای ماندگار شدن نام مقدس بنیادمان، در ذهن شهروندانی که هر روز از آن خیابان عبور می کنند!

نظر خودتان را ارسال کنید