خیریه نیکوکاران شریف

جشن بزرگ ارمغان شریف، جشن لبخند دسته جمعی

جشن بزرگ ارمغان شریف، جشن لبخند دسته جمعی

این جشن ۲۰ و ۲۱ بهمن ۹۴ از ساعت ۱۶ الی۲۰ در جمع خانواده بزرگ نیکوکاران و در برج میلاد تهران برگزار شد؛ همان خانواده‌ای که در میان اعضایش “عشق تاریخ انقضاء ندارد!”
ایتام همان عزیزانی که نورِچشمیِ مدیر عامل بنیاد، سرکار خانم دکتر محمدی نیک، هستند با لبخندشان و با شادی‌شان خالق پرشورترین لحظه‌ها شدند. لحظه‌هایی که باعث شدند همه با هم لبخند بزنیم.

Site-(2)
در فضایی که عطر مهربانی پیچیده بود و دل کوچک ایتام از دلتنگی سر رفته بود، در لحظه‌هایی که آرزوی دوست داشته‌شدن تا بی‌کرانه آسمان‌ها پر می‌کشید، باران عشق می‌بارید و لبخند آنها همچون مخمل باطراوت سبزه‌ها بعد از باران بهاری خالق پرشورترین لحظه‌ها بود.
لحظه‌هایی به شیرینی یک دلدادگی پایدار، بین ما و ایتام!
تا از لمس نگاه‌های معصومانه آنها ما نیز ” بودنمان” را بیشتر قدر بدانیم.

Site (3)
به گزارش برادر گران‌قدرمان علیرضا جمشیدی، مدیر مشارکت‌های مردمی، در این جشن دو روزه که با هدف دیدار حامیان با ایتام و استحکام پیوند عاطفی بین آنها برگزار شده بود، اقشار مختلف مردم نیز میهمان این گردهمایی بودند.
کودکان با بازی‌های فکری، نقاشی، اجرای موسیقی و مسابقه، گوش سپردن به قصه‌های خاله دل دونه در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی ساعاتی را به شادی پرداختند.

Site (4)
در پایان جشن ایتام و حاضرین در جشن، با نوشتن آرزوهای خود بر روی بادکنک‌های رنگی همزمان با هم آنها را به سوی آسمان رها کردند.
ورزشکاران و هنرمندان بسیار نازنینی همچون جناب آقای فرامرز ظلی، آقای مرتضی کاظمی، سرکار خانم کیمیا گیلانی (مجری و نویسنده برنامه رنگین کمان)، خانم مهرنوش فکوری (خاله دل دونه) و خانم الهه فرشچی رونق خاصی به این جشن دادند.
ازجناب آقای شریفی، مدیر عامل محترم برج میلاد و همکاران محترم‌شان آقایان: رهنما، ریاضتی، صفری و خانم‌ها: بورنگ و دادفر و کلیه عزیزانی که در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بنیاد امور خیریه را یاری دادند صمیمانه سپاس‌گزاری می‌شود.
دستان گرم کلیه شرکت ‌کنندگان همچون همیشه موجب دلگرمی تک‌تک مددکاران و خدمتگزاران این مجموعه خواهد بود تا با انرژی مضاعف در مسیر اکرام ایتام و تأمین نیازهای مادی و معنوی عزیزان نیازمند گام بردارند.

Site-(5)

مهرتان جاودان

نظر خودتان را ارسال کنید