خیریه نیکوکاران شریف

حضور افتخارآمیز “نیکوکاران شریف” در اولین همایش ملی کودک و نوجوان در توسعه پایدار با رویکرد HSE

حضور افتخارآمیز “نیکوکاران شریف” در اولین همایش ملی کودک و نوجوان در توسعه پایدار با رویکرد HSE

پیرو اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و اجرای مصوبات دولت و شورای اسلامی شهر تهران (ماده ۷۶ پنج ساله دوم شهرداری) مبنی بر الزام همکاری کلیه نهادها و ارگان‌ها در حوزه HSE و ابلاغ یونیسف مبنی بر انتخاب ایران و شهر تهران به عنوان اولین شهر حامی کودک در خاورمیانه، دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران روز پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ۹۴ میزبان اولین همایش ملی کودک و نوجوان با رویکرد HSE بود.
مدیران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف به همراه عده‌ای از پرسنل بنیاد که از مدعوین این همایش بودند ضمن حضور، با مسئولین و برگزارکنندگان این گردهمایی به بحث و تبادل نظر پرداختند تا با بهره‌مندی از تجربیات یک‌دیگر و دانش روز، خدمات ارزنده‌تری را به هم‌وطنان خود ارائه دهند.
مدیر بخش مشارکت‌های مردمی بنیاد گفت: «با توجه به اینکه از بین خیریه‌های فعال در کشورمان فقط “محک” و ” نیکوکاران شریف” دعوت شده بودند برای ما جای بسی خوش‌حالیست که در طی دو سال فعالیت توانستیم جایگاه بسیار خوب و قابل قبولی را به دست آوریم.»

01
در این همایش که از ۸صبح تا ۳ بعد از ظهر ادامه داشت آقای مهندس رجبی (نماینده سازمان محیط زیست)، سرکار خانم دانشور (رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران)، آقای مهندس شرافتی (رئیس دستگاه نظارت سامانه)، آقای مهندس شاه‌پسند (مدیر اجرایی پروژه)، آقای دکتر حبیبی (رئیس سازمان جوانان هلال احمر)، آقای دکتر فرید (معاونت امور اجتماعی بهزیستی کل کشور)، سردار حسینی (رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران)، آقای دکتر علی اکبرزاده (مدیر کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش)، سرکار خانم قدس (بنیانگذار محک) و آقای قمرزاده (مدیر محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) حضور داشتند.
از مهم‌ترین عناوین سخنرانی این عزیزان می‌توان به نقش کودک و نوجوان در توسعه پایدار، کودک و ایمنی، توسعه پایدار، ایمنی عابرین پیاده، نقش نهادها و ارگان‌های زیربط، بایدها و نبایدهای فعالیت برای کودکان و نوجوانان در حوزه بهداشت و سلامت جسمی و روحی، تغذیه سالم در بوفه مدارس، همچنین خلاقیت در کودکان و توسعه پایدار اشاره کرد.
درپایان مراسم “غرفه نیکوکاران شریف” به عنوان بهترین غرفه در بین شرکت‌کنندگان مورد لطف و عنایت وزیر علوم، وزیر محترم بهداشت، رئیس دانشگاه تهران و هیئت همراه و نشریات دانشجویی و نمایندگان دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

02
استقبال بسیار گرم و شور و شوق این سروران و همین‌طور آقای ایرجی (معاون فرهنگی وزارت علوم)، آقای فراهانی (معاون وزیر بهداشت)، آقای شکیبا (از مجریان صدا و سیما)، آقای دکتر علی فرمنش (از اساتید دانشگاه تهران)، آقای رضا بنفشه‌خواه (بازیگر) و آقای امید رمضانی (دبیر فرهنگی هنری پردیس)، به هنگام بازدید از غرفه آرزوهای ایتام تحت پوشش و گفت‌و‌گو با پرسنل بنیاد مثل همیشه موجب دلگرمی هر چه بیش‌تر دست‌اندرکاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف شد.
مدیران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف در پایان این مراسم اعلام کردند: «از تمام مسئولین و برگزارکنندکان این همایش کمال تشکر را داریم. امیدواریم این نوع گردهمایی‌ها هم‌چنان ادامه داشته باشند تا با کم‌کردن فاصله‌ها و برخورداری از آخرین فناوری‌ها و پیشرفت علم، مسیر بهتری را برای رسیدن به اهداف والا انتخاب کنیم.»

نظر خودتان را ارسال کنید