خیریه نیکوکاران شریف
english

وعده‌ی مهربانی،قراری برای پخش غذای گرم میان نیازمندان

وعده‌ی مهربانی،قراری برای پخش غذای گرم میان نیازمندان

وعده‌ی مهربانی ، قراری است منظم میان مددکاران مشارکتی موسسه خیریه نیکوکاران شریف ، که به رسم هر ماه میان نیازمندان مناطق محروم تهران، غذای گرم توزیع کنند . در ماه مبارک رمضان و همزمان با شبهای قدر این افتخار را داشتیم تا با حمایت نیکوکاران در مناطق کم برخوردار پایتخت حاضر شویم و این رسم مبارک را به جای آوریم.

همکاران و کارکنان واحد  مشارکت های مردمی دور هم جمع شدند و غذا به بهترین نحو و کیفیت پخته شد . روز تعطیل یا غیر تعطیل مهم نیست ، بچه‌ها با انگیزه و اشتیاق همواره برای وعده‌ی مهربانی، ظرف‌های غذا را می‌چینند و راهی می‌شوند . 

مناطق محروم تهران را می‌شناسیم .سال‌ها کار کردن در خدمت این قشر از مردم راه دل هایمان را به سمت خانه‌هایشان مستقیم تر می‌کند . ساعت میانی روز بود و زنگ خانه‌ها را به صدا در آوردیم یا خود را به نیازمندان بی خانمان رساندیم . آنها ،این وعده مهمان ما بودند و اما ما و شما ، تمام هفته مهمان مهربانی لبخند و دعاگویی‌شان . 

در مسیر این برنامه‌ها بدون شک انجام کارها مدیون حمایت حامیان همیشگی است . امید است بتوانیم در سایه عنایات حضرت باریتعالی در انجام رسالت انسانی و سازمانی مان سربلند باشیم.

نظر خودتان را ارسال کنید