خیریه نیکوکاران شریف
english

توزیع سبد کالای ویژه‌ی ماه رمضان در تهران و حومه

توزیع سبد کالای ویژه‌ی ماه رمضان در تهران و حومه

ماه مبارک رمضان، این ماه پر برکت رو به اتمام است . در طول این ماه، همگی تلاش کردیم تا دل‌هایمان را به هم نزدیکتر کنیم و علی رغم تمام سختی ها و مشکلات، نیکی و توجه به نیازمندان را از یاد نبریم . و چه توفیقی بهتر از خدمت به خلق خداست ؟

تیم حمایتی نیکوکاران شریف پیش و در طول ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه‌ و توزیع سبد کالای ویژه‌ی ماه مبارک رمضان میان مددجویان خود در شعب سراسر کشور کرد.

تهیه و توزیع سبد کالا ، جزو برنامه‌های منظم بنیاد نیکوکاران شریف است . لذا در ماه‌های ویژه همچون ماه مبارک رمضان و شب‌های عید اقلام مصرفی مورد نیاز به سبد کالا اضافه می‌شود. 

این ماه نیز با حمایت شما خیرین بزرگوار ، با توجه به بعد مسافت منازل عزیزانمان ، سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان ،   بصورت نقدی و غیر نقدی به دست مددجویان بزرگوارمان رسید .

سبد کالای غیر نقدی شامل اقلام بهداشتی،مواد خوراکی ، اقلام پروتئینی و خواروبار است که در شرایط فعلی ترجیح بر آن است که معادل ریالی آن به حساب عزیزان واریز گردد و ترددها به حداقل برسد. 

باشد که روزی در این دنیا تمام مردم شانه به شانه به برای شادی یکدیگر تلاش کنند و نتیجه‌ی آن لبخندی باشد که بر لبان‌مان نقش می‌بندد.

 

نظر خودتان را ارسال کنید