خیریه نیکوکاران شریف
english

خرید دستگاه پی جی پرس برای توانمند سازی مددجوی جوان

خرید دستگاه پی جی پرس برای توانمند سازی مددجوی جوان

حمایت از زنان سرپرست خانوار در مسیر توانمندسازی و هدایت ایشان به سوی استقلال مالی از مهمترین اهداف نیکوکاران شریف در حوزه حمایت های مادی و معنوی از جمعیت هدف این نهاد مردمی است.
برابر گزارش دریافتی از وضعیت مادری که به علت فوت همسر و سرپرستی از یک کودک خردسال توانایی کار در خارج از منزل را نداشته و از همین رو بدلیل نبود درآمد روزهای بسیار سختی را می گذراندند، واحد حمایتی ضمن بازدید از منزل این عزیز و بررسی شرایط موجود، نسبت به ارائه آموزش جهت کار با دستگاه در منزل به این مادر جوان اقدام و با نظر مساعد تیم توانمندسازی و پس از طی کردن دوره مهارت آموزی، یک دستگاه پی جی پرس برای ایشان خریداری شد و نسبت به ارایه سفارش جهت تولید محصولات برای عرضه به بازار کار نیز هماهنگی های لازم صورت گرفت.
امروز این زن توانمند توانسته است ضمن سرپرستی از نوگل کوچکش، هزینه های جاری زندگی خود را تامین نموده و به نوعی به مرحله استقلال مالی برسد . به امید روزی که بتوانیم با همت همه زنان و مردان خیر این سرزمین، فقر را از گوشه گوشه این خاک اهورایی بزداییم . انشاالله

شما نیکوکاران عزیز می توانید برای حمایت از توانمند سازی افراد نیازمند، حمایت های خود را با کلیک بر دکمه حمایت میکنم به دست ایشان برسانید.

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید