خیریه نیکوکاران شریف

ارایه خدمات سرویس و تعمیر کولر برای مددجویان

ارایه خدمات سرویس و تعمیر کولر برای مددجویان

هر ساله با آغاز فصل گرما، بسیاری از ما که دستمان به دهنمان می رسد در تکاپوی مهیا کردن اسباب راحتی خانواده خود می شویم. از سرویس کولر تا خرید پنکه یا اسپیلت هر کدام راه هایی است برای فرار از حرارت جانفرسای تابستانه که به تناسب موقعیت شهرها حتی تا 50 درجه سانتیگراد هم می رسد.
در تمامی 2500 خانواده ای که نیکوکاران شریف اقدام به حمایت از آنها می کند ، پدر یا وجود ندارد یا بدلیل بیماری سخت یا از کار افتادگی حجت رسیدگی به امور زندگی از او برداشته شده است و این مادر خانواده است که از صفر تا صد موضوعات و گاه معضلات زندگی را باید به تنهایی بر دوش بکشد .
ما هم با کمک شما خیرین برای کاستن رنج از زندگی این عزیزان، با افتخار در حال انجام وظایف خود در حوزه مسؤولیت های اجتماعی هستیم و در جدید ترین اقدامات واحد حمایتی و توانمندسازی؛ تکنسین های این نهاد مردمی اقدام به سرویس کولرهای مددجویان نمودند که این خدمات از خود پایتخت تا دوردست ترین روستاهای پیشوا و استان گیلان به انجام رسید.
بی شک در هر خنکای نسیمی که کودکانمان در این ایام بر تن نحیفشان حس می کنند، خداوند به همه خیرین همیشه همراه اجری دو چندان و برکتی بیشتر بر زندگیشان ارزانی خواهد داشت. آمین!

شما نیکوکار عزیز هم می توانید برای بهبود شرایط زندگی زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست بر روی دکمه حمایت میکنم کلیک نمایید:

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید