خیریه نیکوکاران شریف

حضور کوچولوهای اردبیلی در جشن ارمغان شریف و برج میلاد

حضور کوچولوهای اردبیلی در جشن ارمغان شریف و برج میلاد

 

با هماهنگی های به عمل آمده در واحد مددکاری و بخش حمایتی، کلیه ی کودکان و ایتام تحت پوشش که نوزدهم شهریور از اردبیل به تهران آمده بودند در یکی از بهترین هتل های پایتخت اسکان یافتند.

این عزیزان دختر و پسر که اکثر آنها برای اولین بار به تهران می آمدند بسیار ذوق زده و خوش حال بودند و این شادمانی در بازدید از برج میلاد تهران به اوج خود رسید. آنها پس از گشت و گذار در برج به رستوران سنتی آن جا رفته و ضمن صرف نهار و بستنی از موسیقی زنده بسار لذت بردند؛ اما این تمام سفر آنها به پایتخت نبود!

تهران اگرچه شلوغ بود ولی جای جای آن به قدری برای اردبیلی های کوچولو جذاب و دیدنی بود که از دیدن این همه ازدحام سر از پا نمی شناختند.

B-2

در قلب این همه دود و دم در گوشه ای از شهرمان، در مجموعه ی فرهنگی تاریخی نیاوران، سومین جشن بزرگ دیدار ایتام با حامیان برپا بود. هنرمندان و ورزشکاران از یک سو و هنرنمایی زنان سرپرست خانوار از سوی دیگر بارقه ی امید را دردل این عزیزان زنده می کرد. آنها ضمن بهره مندی از برنامه های متنوعی که به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و مهربانی تدارک دیده شده بود با حامیان خود دیدار کردند. در پایان این مراسم از طرف مدیر محترم بنیاد مبلغی در قالب کارت هدیه به کلیه ی ایتام اهدا شد.

قشنگ ترین صحنه ی این جشن لحظه ای بود که ایتام شرکت کننده آرزوهای خود را در گوش بادکنک هایشان نجوا نمودند و در یک لحظه همه با هم به سوی آسمان رهایشان کردند تا پیام آنها را به گوش خدای مهربانشان برسانند.

B-3

نظر خودتان را ارسال کنید