خیریه نیکوکاران شریف

بادکنک آرزوها در “جشن ارمغان شریف” در آغوش آسمان جای گرفتند

بادکنک آرزوها در “جشن ارمغان شریف” در آغوش آسمان جای گرفتند

بیستم شهریور در گوشه ای از آسمان شهرمان به شرط عشق باران می بارید …

شور و شعف دیدار حامیان و ایتام تحت پوشش تهرانی و اردبیلی که به این جشن آمده بودند به همه ی ما ثابت کرد که هنوز مردم شهر ما مهربانند و با توشه ی مهربانی به استقبال ماه مهر می روند.

کودکان تحت پوشش که قبل از بازگشایی مدارس الفبای دوست داشته شدن را می آموختند با دیدن خیّرین به لطف و رحمت خدا بیش از پیش امیدوار شدند؛ همان خدایی که در تاریک ترین روزهای زندگی درهای روشنایی را به روی بندگانش می گشاید.

02

03

مجتمع فرهنگی تاریخی نیاوران نیز به خود می بالید که از ساعت 10 صبح تا 9شب میزبان دلهای پاک بچه ها بود و صدای خنده و شادی آن ها حتی سیمان فرسوده ی دیوار های کهنه ی آن را به وجد می آورد.

در این میان زنان سرپرست خانوار نیز هنرهای دستی شان را به معرض نمایش گذاشته بودند.

جناب آقای چنگیز حبیبیان از هنرمندان بسیار دوست داشتنی کشورمان که با کنار گذاشتن مشغله های کاری با اشتیاق در این این جشن شرکت کرده بود برای شادی بیشتر این عزیزان به اجرای دو ترانه ی فارسی و آذری پرداخت.

با حضور ورزشکاران زن ( سرکار خانم الهام سادات اصغری، اولین بانوی رکورد دار شنا با پوشش اسلامی و خانم زهره عبدلله خانی، قهرمان یخ نوردی کشور و نخستین مدال آور تاریخ یخ نوردی بانوان (برنز آسیا )) جشن ارمغان شریف رنگ و بوی خاصی به خود گرفت.

هنرمندان دیگر از جمله آقای مصطفی یگانه، سیاوش قاسمی، محمد مهدی جانبازی، رضا خضری و سرکار خانم فاطمه شکری و همچنین گروه تواشیح بقیه الله که در این مراسم حضور داشتند به جمع مهرورزان بنیاد پیوستند.

در پایان این مراسم که با استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم روبرو شد هر یک از ایتام بادکنک آرزویشان را پس از نیت به آغوش گرم آسمان فرستادند تا به خدا بگویند که زمین هم به اندازه ی آسمان قشنگ است اگر همه دست های همدیگر را بگیرند!

04

05

نظر خودتان را ارسال کنید