خیریه نیکوکاران شریف

بازگشت کاروان زیارتی مددجویان از مشهد الرضا

بازگشت کاروان زیارتی مددجویان از مشهد الرضا

 

کاروان می آید و عطر رضا با بچه هاست
بوی مشک و عنبر گنبد طلا با بچه هاست
چون که سالم آمدند از جاده های شهر عشق
می سرایم با یقین دست خدا با بچه هاست

مادران و کودکان زائر، سیراب از شهد شیرین زیارت، لبریز از نور امید و دیانت، از ضیافت بی منت و سفره ی پر نعمت شاه خراسان با کامی لبریز از عشق، سحرگاه جمعه بیستم شهریور به تهران بازگشتند.
در حالی که انگار دلهایشان در مشهدالرضا جامانده و فقط جسم شان به دیار بازگشته بود.

 

گویا وطن همان مهمانسرایی بود که چند روزی دل را به نوای خوش نقاره هایش جلا دادند و کام را با آب سقاخانه اش صفا!
آمدند خرسند و متنعّم از خان نعمت ارباب کرم، به امید اینکه شاید بشود یک بار دیگر چشم به گنبد نورانی حضرت سلطان عشق خیره کنند و با عشق بگویند: ” السلام علیک یا علی بن موسی الرضا”

MASH-2
کاروان زیارتی مددجویان و چند تن از مددکاران بنیاد امور خیریه ی نیکوکاران شریف که 16 شهریور عازم مشهد شده بود پس از پنج روز سفر به یاد ماندنی با شادمانی وصف ناپذیری به تهران بازگشتند.
کلیه ی زائران میهمان بنیاد بودند. آنها ضمن بهره مندی از اسکان درهتل آپارتمان و پذیرایی (صبحانه، نهار و شام) از کوه سنگی نیز بازدید نمودند و این در حالی بود که بسیاری از آنها برای نخستین بار طعم خوش زیارت ضریح امام رضا(ع) را می چشیدند!
در پایان این سفر مددجویان نازنین ما حسّ زیبای خرید نقل و زعفران، نبات و مهر و تسبیح را در لابلای صفحات دفتر خاطرات خود ماندگار نمودند. دفتری که قشنگ ترین قصه ی کوتاه آن به حقیقت پیوستن آرزویی بلند بود. آرزوی قشنگ رفع عطش زیارت و حل شدن جسم و روح در عطر حرم غریب الغربا …
“زیارتتان قبول حق باشد”

نظر خودتان را ارسال کنید