خیریه نیکوکاران شریف

زندانی جوان با یاری بنیاد نیکوکاران شریف، امسال در کنار سفره هفت سین است.

زندانی جوان با یاری بنیاد نیکوکاران شریف، امسال در کنار سفره هفت سین است.

گاه یک اشتباه سهوی، گاه یک بی‌احتیاطی، همه روزهای خوشِ یک زندگی آرام را به هم می‌ریزد!

گاه تمام آرزویت برای بازگرداندن روزهای شیرین گذشته، دعایی می‌شود به درگاه خدا … ای کاش از طرف خدا کسی وسیله باز کردن گره زندگی‌ات شود!

بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف که از بَدوِ فعالیت، آزادسازی زندانیان مجرم به جرائم غیرعمد را از مهم‌ترین اهداف خود قرار داده است روزنه امیدی شد تا قاضی پرونده مجید، جناب آقای حسینی، با مدیر عامل محترم بنیاد سرکار خانم دکتر محمدی نیک تماس گرفته و موضوع پرداخت دیه را برای آزادسازی این جوان ۲۴ ساله در میان بگذارد.

این پسر جوان که ۶ سال از بهترین روزهای جوانی‌اش را به خاطر عدم توانایی مالی برای پرداخت دیه در پشت میله‌های زندان گذرانده بود با تأیید غیرعمد بودن قتل پیرمردی که بر اثر بی‌احتیاطی در امر رانندگی با موتورسیکلت، پرشور‌ترین سال‌های خود را به نابودی کشانده بود؛ ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ با پیگیری‌های مستمر و جدی مدیران بنیاد، آزاد شده و راهی شهر بروجن شد. او امسال در کنار سفره هفت سین، پیشِ خانواده‌اش است.

مجید و مادرش به هنگام رفتن به خانه‌شان با حضور در بنیاد در حالی‌که در چشمانشان اشک شوق موج می‌زد، برای تمام دستندرکاران بنیاد دعا کردند. مادر این زندانی آزاد‌شده قبل از رفتن گفت: «آزادی پسرم را بعد از خدا مدیون انسا‌ن‌های نیکوکاری می‌دانم که هم‌چون فرشته‌های مقرب خدا به باز‌کردن گره‌های زندگی بندگان آن توانای بی‌همتا مشغولند.»

آزادی زندانیان مجرم به جرائم غیرعمد که از اهداف اصلی بنیاد است در آخرین روزهای اسفند برگ دیگری به عملکردهای افتخارآمیز بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف افزود. امید آن می‌رود تا در سال جدید این کار خداپسندانه هم‌چنان ادامه یابد.

نظر خودتان را ارسال کنید