خیریه نیکوکاران شریف

تحویل سیسمونی بنیاد خیریه به مددجوی زوّاره ور شهر ورامین

تحویل سیسمونی بنیاد خیریه به مددجوی زوّاره ور شهر ورامین

بعد از نه ماه انتظار، نه ماه بی قراری و بی خوابی؛ قرار است کسی برای اولین بار مادر شود! نه ماه صدای تپش قلب کوچک جنینی در جسم و روح یک مادر رخنه کرده است و عجیب است که این صدا چه مرهم کارسازیست برای اینهمه درد!

IMG_20150413_1354089
همه ما ایمان داریم تنها صدای گریه ای که لبخند را بر لبان یک پدر و مادر می نشاند، همان اولین صدای گریه نوزادشان است. همان فرشته پاک و معصوم خدا!

مادر در کنار گهواره، تمام احساسش را در یک لالایی آرام در گوش نورسیده اش نجوا می کند و انگشتان ظریف دلبند کوچکش را که گاه در خوابی شیرین بیصدا می خندد؛ نوازش می کند. او خدایش را شکر می کند که مادر شده و قرار است بهشت را به زیر پاهایش فرش کنند!

IMG_20150413_1354500
تخت کودک، کمد، میز کامپیوتر، کفش، میز تحریر، تاتی ران، عروسک و اسباب بازیهای دیگر، کتابخانه و چند سرویس لباس نوزادی، تنها هدایایی بودند که در آخرین روزهای فروردین، واحد مددکاری موسسه امور خیریه نیکوکاران شریف با مهربانی وعشقی که نسبت به کمک به خانواده های نیازمند داشت، راهی روستای زوّاره ور شهر ورامین کرد.

IMG_20150413_1355599
از آن روز، مادر هر روز اسباب بازیها وعروسک ها را یکی یکی در آغوش می گیرد و تصویر زیبای ورود این عضو دوست داشتنی را در ذهنش مجسم می کند. پدر او را نگاه می کند و لبخند می زند!
پیشاپیش قدمش مبارک

نظر خودتان را ارسال کنید