خیریه نیکوکاران شریف

مجموعه فرهنگی هنری شهر کتاب نپتون میزبان مددکاران و مددجویان بنیاد شد

مجموعه فرهنگی هنری شهر کتاب نپتون میزبان مددکاران و مددجویان بنیاد شد

برگزاری اردوهای تفریحی و اجرای برنامه های شاد و متنوع بخشی از فعالیتهای فرهنگی بنیاد است و پیش از این در مناسبتها و فصول مختلف سال بارها شاهد آن بوده ایم.

در آخرین ساعات پایانی دوشنبه 24 فروردین 94، مجموعه فرهنگی هنری شهر کتاب نپتون (واقع در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند، نبش خیابان کهن) میزبان 100 نفر از مددجویان و مددکاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف بود. میهمانان این جمع را که زنان ومردان و کودکان دختر و پسر تشکیل می دادند از بازدید مجموعه و نیز تماشای تئاتر طنز و موزیکال باجناق های کله پوک بسیار لذت بردند.

Teatr

باجناق های کله پوک که در این شبها از ساعت 22 به روی صحنه می رود کاری از آقای مهدی شیخی است و بازیگران توانایی همچون آقایان: حمید احمدی، امیرحسین اسماعیل زاده، امیر میرزایی، ایمان ملایری، ایمان نوروزی و خانمها: راضیه اکبری و سوگل حاجی محمدی با بازی بسیار خوبشان برای چند ساعت لحظات بسیار شادی را برای مددجویان و مددکاران فراهم نمودند.

Teatr2

واحد مشارکتهای مردمی بنیاد از ریاست مجموعه، حاج آقا شیخی، به دلیل همکاری صمیمانه ای که با خانواده نیکوکاران شریف داشتند قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

نظر خودتان را ارسال کنید