خیریه نیکوکاران شریف
english

گزارش یک جشن

گزارش یک جشن

جشن نیکوکاران شریف بمناسبت ایام عید سعید فطر در پارک لاله تهران با حضور بی نظیر مردم برگزار شد .

این رویداد در دو روز متوالی منتهی به این عید سعید و با حضور برترین مجریان رسانه و گروه های هنری برگزار کننده برنامه های صحنه ای تهران برگزار شد .

آغازگر برنامه ها اجرای گروه رادیویی ریتم شهر به سرپرستی باران منزلی و سه گوینده برتر رادیو ایران بود که به طرح موضوعات سبک زندگی و معرفی بنیاد نیکوکاران شریف پرداخته شد .

با طنین انداز شدن نوای اذان، افطاری برای حاضران در این برنامه سرو و با یک فاصله 15 دقیقه ای برنامه روی استیج نیکوکاران شریف آغاز شد . حضور گروه عموهای فیتیله ای از جذاب ترین بخش های این رویداد بود که در شبهای اجرا مورد استقبال کودکان و نوجوانان حاضر قرار گرفت .

از میان هنرمندان سینما تیاتر و تلویزیون آقایان اسدالله یکتا (بازیگر) و ابوالفضل همراه (بازیگر و مدیر پیشین مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی) در این برنامه حاضر شده و از دیدگاه های خود درباره نیکوکاری و مهربانی صحبت کردند .

اجراهای متعدد موسیقی از جمله مزیت های این برنامه مردمی بود که طیف وسیعی از خوانندگان نوجوان ، جوان و با سابقه را در برگرفته بود .

مجری برنامه و نماینده بنیاد در دفعات مکرر درباره لزوم حمایت از کودکان بیماری که نیاز به توجه برای تکمیل روند درمانشان دارند و همچنین پدران یا مادرانی که بعلت جرایم مالی یا غیرعمد سخن گفت و ضمن تشکر از حامیان این نهاد مردمی ، از همگان برای پیوستن به این موج مهرورزی دعوت کرد .

سرکار خانم دکتر شیوا محمدی نیک بنیانگذار بنیاد نیکوکاران شریف ضمن مثبت ارزیابی کردن بازده دو روزه این جشن ، از شهرداری منطقه شش تهران و مدیریت پارک لاله برای مساعدت در برگزاری این برنامه و همچنین همکاری یکایک تیم اجرایی و مددکاران حاضر تشکر و قدردانی کرد .

کمک به کودکان کار

سازمان‌ خیریه در ایران و جهان

کمک به مرکز خیریه ، کمک به خودتان است.

با کمک کردن به صندوق خیریه به خودتان کمک کنید!

سایت کمک به نیازمندان در همه جای دنیا یک هدف دارد!