خیریه نیکوکاران شریف
english

گزارش توزیع آرد فطریه

گزارش توزیع آرد فطریه

امسال هم افتخار داشتیم که به نمایندگی از شما نیکوکاران شریف، آردهای فطریه را به محضر مردم مظلوم و عزیز سیستان و بلوچستان تقدیم کنیم.

هر ساله و در پایان ماه مبارک رمضان، مددکاران موسسه خیریه نیکوکاران شریف با برنامه‌هایی از پیش تعیین شده به سوی مردم مناطق محروم و دورافتاده‌ی سیستان و بلوچستان حرکت می‌کنند تا آرد اهدایی فطریه را به دست نیازمندان این مناطق برسانند. امسال هم افزایش شدید در دما و شرایط بسیار سخت و ناهمواری راه ها، همکاران ما را با دشواری‌های بیشتری درگیر کرد اما بار مسؤولیت ایجاب می کرد که کل فرآیند توزیع را در زمان مقرر و به درستی به انجام برسانیم .
مناطق سیستان و بلوچستان همواره با کمبود منابع اقتصادی و تأمین نیازهای اساسی مواجه بوده‌اند. هدف اصلی این مأموریت نیکوکاران، تسهیل بار معیشتی و رفع نیازهای اساسی مردم این مناطق است. آرد اهدایی فطریه که به این عزیزان اهدا می شود، نماد ایثار و انسان‌دوستی شما عزیزان است و امید است که به خانواده‌های نیازمند در این روزهای پر‌برکت، کمک رسانده و از دغدغه خوراک شان بکاهد.
این راستا، از همه خیرین و همراهی‌کنندگان این موسسه، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم. همچنین، از تمامی دلسوزانی که در این راه با نیکوکاران همراه شده‌اند، تقدیر و تشکر می کنیم.
مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف با حمایت‌ها و همدلی‌های مستمر خیرین، توانسته است در مقابل چالش‌های سخت همچون امسال، نمادهایی زندگی بخش از محبت را به دست مردم سیستان و بلوچستان رسانده و به کمک به نیازمندان این مناطق، زندگی‌ها را بهتر کند. امیدواریم که این روحیه همدلی و همراهی در جامعه به عنوان یک مثال زنده از انسان‌دوستی و همدلی به یاد بماند و همواره انگیزه‌بخش باشد.

هر چه هست به برکت لطف باریتعالی و برکت دستان پرمهرتان است.
برقرار و سلامت باشید؛ آمین!

نظر خودتان را ارسال کنید