خیریه نیکوکاران شریف

کارآفرینی و اشتغال زایی زیربنای رشد اقتصادی مددجویان

کارآفرینی و اشتغال زایی زیربنای رشد اقتصادی مددجویان

نقش بسیار کلیدی کارآفرینی در توسعۀ اقتصادی جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست. در سایۀ کارآفرینی، نوآوری و اشتغال‌زایی رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته و هنرجویان رفته‌رفته با تلاش و ایده‌های جدید در دنیایی از خلاقیت  قدم می‌گذارند.

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف که مددجویان مستعد بسیاری دارد با گسترش روحیۀ کارآفرینی، تربیت و آموزش کارآفرینان می‌کوشد تا در کنار توانمند‌کردن این عزیزان زمینۀ رشد اقتصادی و اجتماعی مددجویانش را فراهم کند.

با فرارسیدن تابستان، مادران و زنان سرپرست خانواری که با فارغ‌شدن فرزندانشان از درس و مدرسه، فرصت خوبی را برای استفادۀ هر چه بهتر از اوقات فراغت به دست آورده‌ بودند در کلاس‌های هنری مختلفی که طبق علایق فردی مددجویان در نظر گرفته شده بود؛ شرکت کردند. در این میان کلاس‌های خیاطی که زمینه را برای رفع نیازهای پوشاک و دوخت و دوزهای متفاوت مددجویان و فرزندانشان آماده می کرد؛ با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

برخی از این عزیزان از اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ و عده‌ای دیگر از نیمۀ تیر ماه سال جاری در این کلاس‌ها که برای این دوستان کاملاً رایگان بود، حضور یافتند تا در فضایی بسیار صمیمی و در حضور اساتیدی مجرب و کارآزموده به یادگیری این حرفه بپردازند و ضمن رفع نیاز خانواده زمینۀ بسیار خوبی را برای کسب درآمد ایجاد نمایند.