خیریه نیکوکاران شریف

به مدد بنیاد ۴۰ نوعروس آمادۀ رفتن به خانۀ بخت شدند.

به مدد بنیاد ۴۰ نوعروس آمادۀ رفتن به خانۀ بخت شدند.

روز دوشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۵ یک روز باشکوه و فراموش‌نشدنی در بنیاد خیریه نیکوکاران شریف بود. روزی که دستان پُر از مهر نیکوکاران جهیزیه‌های آذین بسته شده را با دنیایی از عشق و عاطفه راهی خانه‌هایی کردند که قرار بود به زودی در آن‌جا جشن عروسی بر پا شود.

کلیۀ مددکاران و پرسنل بنیاد با دنیایی از انرژی از ۸ صبح آن روز در جلوی درب دفتر بنیاد برای بارگیری خودروها در تکاپو بودند و این جنب و جوش در میان دود اسپند، شیرینی و شربت فضای بسیار دل‌انگیزی را به وجود آورده بود؛ طوری که حتی عابرانی را که از کوچه نیکویی عبور می‌کردند، به توقفی کوتاه و تأمل برانگیز وامی‌داشت!

در کوچۀ بن‌بست نیکویی، تمام مشکلات و ناامیدی ها به بن‌بست می‌رسند چون در این کوچه، نیکویی و مهربانی حرف اول و آخر را می‌زند.

جهیزیه نوعروسان

۲۱ تیر ماه جمعی از نوعروسان برای شروع یک زندگی جدید و سرشار از عشق جهیزیه‌ای را که شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، سرویس چینی، سرویس تفلون، چای ساز، آبمیوه گیری، اجاق گاز، جارو برقی  و … بود، از دستان مهربان نیکوکاران شریف هدیه گرفتند و در این مراسم بسیار باشکوه جمع کثیری از خیرین منطقۀ دو تهران در حالی که برای نوعروسان آرزوی خوشبختی می‌کردند؛ حضوری پررنگ داشتند.

شهردار محترم ناحیۀ شش منطقۀ دو و هیئت همراه، مشاور محترم امور بانوان شهرداری منطقۀ دو (سرکار خانم صالحی)، نمایندۀ شهردار منطقۀ دو، نمایندۀ امور بانوان منطقۀ دو، جناب آقای مهندس حسینی و آقای قاسم زاده، خبرگزاری روزنامۀ همشهری و جمعی از کارکنان محترم پلیس امنیت اجتماعی با حضور گرم خود رونق خاصی به این مراسم دادند.

جهیزیه بنیاد

کاروان جهیزیه با گذر از میادین و خیابان‌ها چنان صحنۀ زیبایی را به وجود آورده بود که دیدن آن هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.  ۲۱ تیر روزی بود که کاروانی از جهیزیه چهرۀ شهر تهران را خندان کرد و بسیاری از شهروندان این صحنۀ زیبا را در قالب عکس یادگاری در گوشی‌های خود ثبت کردند.

برای بنیاد خیریه نیکوکاران شریف تهیه و اهدای جهیزیه یکی از بهترین و شیرین‌ترین اقداماتی است که همواره حال و هوای اعضای این خانواده را به طرز بسیار خوشایندی دگرگون می‌کند. حال و هوایی  خاص و صمیمی که در پرتو همکاری و مساعدت نیکوکاران، سنت حسنۀ ازدواج نیمی از دین زنان و مردان مؤمن را کامل می‌کند!