خیریه نیکوکاران شریف

حامیان ما را تنها نمی گذارند

حامیان ما را تنها نمی گذارند

در واپسین ساعات روز پنج‌شنبه شانزدهم دی‌ماه سال ۹۵، نیکوکاران در مجالی برای تکرار هر آن‌چه که قابل ستایش است گرد هم آمدند تا در یک شب زمستانی عشق و لبخند مهربانشان را پر‌رنگ‌تر از گذشته، برای گرم‌کردن دل کودکان وامانده از مهر پدر به کار گیرند!
این گردهمایی بسیار زیبا که ایتام تحت پوشش بنیاد آذین‌بخش آن بودند با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک و مدیر بخش مشارکت‌های مردمی بنیاد جناب آقای مهندس سعید محمدی‌نیک از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به طول انجامید و جمعی از نیکوکاران، خیرین، مددکاران و نیز مسئولین متعهد و فرهیخته کشوری و لشکری و هنرمندان محبوب عرصۀ موسیقی، تئاتر و سینما میهمان این برنامه بودند.
برنامه‌های بسیار جذاب، اجرای زندۀ چندین ترانۀ پرطرفدار، تقلید صدا و موسیقی که از سوی بنیاد برای برگزاری هر چه بهتر این جشن بزرگ تدارک دیده شده بود؛ ساعات خوشی را برای مدعوین رقم زد.

جشن بنیاد

این گردهمایی فرصت بسیار مغتنمی بود تا هر یک از هم‌وطنان با هر پست و مقامی به اشاعۀ فرهنگ نوع‌دوستی و دستگیری از ایتام و نیازمندان بپردازند. هنرمندان محبوبی که با حضور گرمشان موجب رونق هر چه بیشتر این محفل شدند، بیان کردند: «چه قدر خوب است که امشب در این مجلس شاد دور هم جمع شده‌ایم تا آرزو کنیم روزی فرا برسد که در جامعه‌مان حتی یک نیازمند هم نداشته باشیم! برای رسیدن چنین روزی همه با هم جدی‌تر از قبل با هر توان مالی و با هر هنری که داریم باید دست به کار شویم.»
دوستان هنرمندمان جناب آقای علی دهکردی، سیاوش قاسمی، علی اصحابی، حمید اسدی مهر و خانم‌ها: زهره حمیدی، مریم دوستی، بهار دهکردی و همین‌طور جمعی از پرسنل و اساتید گران‌قدر دانشگاه‌های علمی کاربردی و سوانح طبیعی، شهرداری مناطق مختلف تهران و رئیس شورای محلۀ تجریش، شرکت محیا، رؤسای شعب بانک صادرات، سرممیزی دارایی غرب تهران، مدیران و پرسنل هایپرمی، بیمۀ ایران، بیمۀ سرمد، مسئولین میادین میوه و تره‌بار، مدیرعاملان شرکت‌های آرمه و آیریک، پزشکان معتمد دانشگاه شهید بهشتی، مسئولین اتوبوسرانی، صنعت نفت، نمایندۀ مالکین بازار و تعدادی از فعالان حوزۀ هنری و نمایشی با شرکت در این جشن و تشویق و ابراز محبت با پیشنهادات و نظرات سازنده خود موجب دلگرمی و شور و شعف تک‌تک خدمت‌گزاران بنیاد خیریه نیکوکاران شریف در اعتلای اهداف مقدس و خیرخواهانه و تحکیم انگیزۀ خدمت‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر جامعه شدند.
ایتام تحت پوشش بنیاد، نورچشمی‌های بنیان‌گذار محترم این سازمان خیریه، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک، که با همکاری واحد حمایتی و جمعی از مددکاران این بخش با یک دستگاه اتوبوس اختصاصی به این جشن آمده بودند پس از اتمام جشن و بازگشت به دفتر مرکزی بنیاد برای صرف شام میهمان بنیاد شدند.

جشن بنیاد