خیریه نیکوکاران شریف
english

برگزاری کارگاه آموزش خیاطی در ورامین

برگزاری کارگاه آموزش خیاطی در ورامین

پس از برگزاری کارگاه ایدز در شهرستان پیشوا فرصتی مهیا شد تا مدیر توانمندسازی موسسه نیکوکاران شریف پای درد و دل چندتا از دختران عزیزمان نشسته و در جریان شرایط سخت زندگی و مشکلات محیط کارشان شود که مجبورند برای چرخاندن چرخ زندگی در چند تولیدی پوشاک همان منطقه با شرایط نامناسب کار کنند قرار گرفت.
عاطفه یکی از همین جوانان عزیز تحت حمایت می گفت که: علاقه دارد تا خیاطی را به صورت حرفه ای بیاموزد و برای خود و خانواده اش که روزهای سختی را می گذرانند، کسب و کاری را راه بیندازد اما شرایط مالی شان اجازه نمیدهد تا حتی به این مساله فکر کند.
بعد از این دیدار گزارشی از دوره برگزار شده به همراه درخواست مطرح شده به مدیرعامل و بنیانگذار محترم موسسه که همیشه همراه و حامی برنامه های واحد حمایتی و توانمندسازی بود ارایه شد.
بدین ترتیب و با تایید خانم دکتر محمدی نیک، دخترانمان می توانند در کلاس های آموزش خیاطی به صورت آزاد شرکت کرده و هزینه آن را میهمان مؤسسه نیکوکاران شریف باشند تا پس از اتمام دوره و کسب نمره لازم در آزمون فنی حرفه ای مستقل به فعالیت خود ادامه دهند. خبر این اتفاق خوب را تلفنی به اطلاع آنها رساندیم و آنچه در آن سوی خط تماس گوشمان را نوازش می داد خنده های از سر ذوق و شوقشان برای ساختن فردایی بهتر بود.
گاهی به همین راحتی می توان با شناخت نیازهای واقعی یک نفر، نه فقط آینده ی او که آینده یک خانواده را مترقی کرد. بی شک هر آنچه هست بدون حمایت های ارزشمند شما حامیان نیک سرشت میسر نبوده و نخواهد بود و از این رو از یکایک شما متشکریم.

عزیزانی که قصد دارند از دخترانی که شرایطی مشابه عاطفه دارند حمایت کنند، می توانند بر روی دکمه حمایت میکنم کلیک نمایند.

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید