خیریه نیکوکاران شریف

بازدید دکتر محمدی نیک از بیمارستان رفیده

بازدید دکتر محمدی نیک از بیمارستان رفیده

مدیرعامل بنیاد نیکوکاران شریف با همراهی مدیر واحد حمایتی و همچنین معاون ارتباطات بنیاد شریف از بیمارستان توانبخشی آموزشی درمانی رفیده بازدید کرد .
بيمارستان توانبخشي رفيده در منطقه قيطريه تهران در ساختماني با زیربنای حدود 6000 هزار متر مربع بعنوان اولين بيمارستان توانبخشي ايران و با تجهيزات مدرن از سال 1383 شروع به كار كرده و تا كنون چند كلينيك منحصر به فرد از جمله كلينيك توانبخشي اعصاب، سالمندان، بيماري صرع و ام اس، رواني رفتاري كودكان و اختلالات ذهني در كودكان در آن افتتاح گرديده و مشغول به فعاليت مي باشند.
در این بازدید دیدارهایی با رییس این مرکز جناب آقای دکتر لیاقتی و مدیر بیمارستان سید مهدی محسن زاده و همچنین سرکار خانم آزاده مدیر مجتمع خدمات توانبخشی و شیرخوارگاه رفیده صورت گرفت و درباره میزان خدماتی که برای تسهیل روند درمان بیماران نیازمند مورد نظر است تبادل اطلاعات صورت گرفت .

بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ، دیدار رو در رو با بیماران و همراهان ایشان و همچنین اطلاع از میزان مشکلات موجود از سایر برنامه های این بازدید بود .
همچنین مقرر شد تبادلات کاری در زمینه آموزش پرسنل و همچنین تامین نیروی انسانی مجرب میان دو مرکز به اجرا برسد .

دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل بنیاد نیکوکاران شریف پس از اتمام فرآیند بازدید از این مجموعه ضمن مثبت ارزیابی کردن دیدارها از افزایش تعاملات در جهت بهسازی خدمات به بیماران و کودکان نیازمند درمان در این مجموعه خبر داد .

نظر خودتان را ارسال کنید