خیریه نیکوکاران شریف

بازدید دانش‌آموزان تحت پوشش بنیاد از گنبد مینا

بازدید دانش‌آموزان تحت پوشش بنیاد از گنبد مینا

در پی فرارسیدن سیزدهم آبان و بزرگداشت روز دانش‌آموز، جمع کثیری از نوجوانان و نونهالان تحت پوشش بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف علاوه‌بر دریافت هدایایی نفیس از طرف مدیریت محترم این موسسه مردم‌نهاد، سرکار خانم دکتر محمدی‌نیک، به همراه مادران خود از “گنبد مینای تهران” بازدید کردند.

گنبد مینا (پلانتاریوم تهران) بزرگ‌ترین آسمان‌نمای خاورمیانه و یکی از برترین آسمان‌نماهای جهان و جلوه‌گاه درخشش ماه، خورشید و ستارگان است که با استفاده از مدرن‌ترین و به‌روزترین امکانات دنیا، تصویر کهکشان‌ها، ستارگان و افلاک را در یک فضای سه‌بعدی به تصویر می‌کشد.

در این اردوی فرهنگی عزیزان مددجو ضمن ایاب و ذهاب رایگان و پذیرایی، ساعاتی را به بازدید از نقاط مختلف این مکان پرداخته و با تماشای فیلم در فضایی بی‌نظیر و به ظاهر غیر قابل دسترس یک سفر رؤیایی و خاطره‌انگیز را به کهکشان‌ها تجربه کرده و اطلاعات جالب و جامعی را از علم نجوم و سرگذشت دایناسورها به دست آوردند.

بازدید از گنبد مینا  در بوستان آب و آتش هم‌چون برنامه‌های پیشین علاوه‌بر به همراه داشتن شادی و نشاط، نکات قابل تأمل فراوانی برای افزایش سطح آگاهی کلیه مددجویان شرکت‌کننده در‌بر‌داشت که با تلاش دست‌اندرکاران این نهاد مردمی رفته‌رفته این اردوها غنی‌تر از گذشته خواهد شد.

گنبد مینا