خیریه نیکوکاران شریف

مددجویان بنیاد برای زیارت عازم شهر مقدس قم شدند.

مددجویان بنیاد برای زیارت عازم شهر مقدس قم شدند.

روز پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۹۵، فرصت بسیار خوبی برای مددجویان و مددکاران بنیاد خیریه نیکوکاران شریف بود تا با نزدیک‌شدن به اربعین حسینی برای زیارت ضریح مقدس حضرت معصومه (س) بار و بندیل یک سفر زیارتی ویژه را برای حضور در آستان متبرک آن بانوی نازنین ببندند.

در این اردوی یک‌روزه که جمع کثیری از مددکاران، زنان سرپرست خانوار، مادران مددجوی ساکن تهران و حومه و فرزندان‌شان حضور داشتند، با یک دستگاه اتوبوس اختصاصی ۹ صبح راهی شهر مقدس قم شدند. به گزارش واحد حمایتی بنیاد این عزیزان که استقبال بسیار خوبی از این سفر داشتند در طی مسیر ضمن قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل با بسته تدارک‌دیده ‌شدۀ صبحانه که شامل نان، کره، عسل، شیر و … بود، پذیرایی شدند.

زائران ساعاتی بعد، پس از ورود به صحن متبرک حضرت معصومه (س) نماز جماعت و اعمال زیارت را در آن مکان مقدس  به جای آورده و آرزوهای کوچک و بزرگشان را در آن فضای معنوی و عطرآگین جاری نمودند. این دوستان که شادمانه یک‌دیگر را در لحظه‌های ناب و خوش با‌هم‌بودن همراهی می‌کردند پس از صرف نهار و نوشیدنی در یکی از بهترین رستوران‌های قم و استراحتی کوتاه، برای رفتن به مسجد مقدس جمکران آماده شدند تا در مکانی که شوق ظهور مهدی موعود (عج) به مشام می‌رسید ساعاتی را به دعا و نیایش بپردازند.

در راه بازگشت مددکاران با پذیرایی مجدد (میوه و بستنی) این سفر را که ۷ شب به پایان رسید برای زائران شیرین‌تر و دلپذیرتر کردند برای‌ آنان که بار و بندیلشان بوی عشق  می‌داد و قلبشان مملو از مهر کسانی بود که جای تمام کاستی‌ها و نداشته‌ها را پُر می‌کردند …

 “زیارتتان قبول حق و دعایتان مستجاب”