خیریه نیکوکاران شریف

اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان، ویژۀ بازگشایی مدارس

اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان، ویژۀ بازگشایی مدارس

در آخرین روزهای شهریور سال ۹۵، در روزهایی که بوی فرارسیدن فصل عاشقی، اولین روزهای خاطره‌انگیز رفتن به مدرسه را در ذهن‌ها تداعی می‌کرد؛ برگ‌های زرین درخت دوستی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف نیز رنگ‌و‌بوی تازه‌ای به خود گرفته بود.

اعضای تحت پوشش این خانوادۀ بزرگ پس از گذراندن تابستانی پُربار در کنار بهره‌مند‌شدن از آثار معنوی سفرهای زیارتی و سیاحتی و نیز استفادۀ لازم و هرچه بهتر از کلاس‌های آموزش انگلیسی، کامپیوتر و فوتبال، کم‌کم برای رفتن به مدرسه آماده شدند.

 مددکاران و پرسنل بنیاد نیز با فراهم‌نمودن لوازم‌التحریر مورد نیاز برای ایتام و کودکان تحت پوشش، مسیر کسب علم و دانش را برای این عزیزان هموارتر می‌کردند.

تمام دوستان دانش‌آموز ساکن در شهر تهران، ورامین و حومۀ آن با دریافت بسته‌های آماده‌شده توسط بنیاد که شامل: کیف مدرسه، انواع دفتر، جامدادی، سری کامل خط‌کش، مداد مشکی، مداد رنگی، خودکار، اتود، پاک‌کن، تراش، دفتر یادداشت، انواع چسب و … بود، سال تحصیلی ۹۶-۹۵ را با دلی پُر از امید و بدون هرگونه دغدغه‌ای آغاز کردند.

دستان زحمت‌کش تمام دست‌اندرکاران بنیاد خیریه نیکوکاران شریف از اینکه در شادی این دوستان کوچک سهیم بودند؛ قوتی تازه گرفته بود و از اینکه در فصل بازگشایی مدارس، در این فصل تکرار‌نشدنی کودکی، سهمی در پُربارتر‌شدن درخت دانش این عزیزان داشتند بسیار خوش‌حال و خرسند بودند.

در روزهای بی‌تمدید دیدن، بوییدن و چشیدن طعم خوش آموختن در دوران کودکی …