خیریه نیکوکاران شریف

گردهمایی روزه داران کوچولو و پرسنل در ضیافت افطار بنیاد

گردهمایی روزه داران کوچولو و پرسنل در ضیافت افطار بنیاد

بنیاد امور خیریه‌ی نیکوکاران شریف، این مؤسسه‌ی مردم‌نهاد گاه کلاس کوچکی می‌شود با شاگردان بزرگ! فرقی نمی‌کند هر یک از مددکاران و مددجویانش چه سطح سوادی داشته باشند و چه تخصصی! مهم این است که در راه هدف والایی که دارند همه باهم یکدل و یک‌صدا سر همان کلاس درس، تمام عشق خود را در قالب کمک‌های مادی و معنوی به هم نوعان خود عرضه می‌دارند.

IMG_5921
همین بنیاد روزه‌داران کوچکی دارد که گاه گرد هم می‌آیند تا همه‌ی ما از شادی دل‌های پاکشان درس دلدادگی و صفا بیاموزیم! و ثابت ‌کنند که روزه‌ی کله‌گنجشکی تمرینی برای نزدیک‌تر شدن به خدای خوبشان است.
تالار امپراطور پایتخت واقع در میدان آرژانتین، 25 رمضان میزبان میهمانان زیادی ازجمله پرسنل بنیاد و مددجویان تهرانی بود. در این مراسم بسیار باشکوه میهمانان ضمن پذیرایی افطار و شام از اجرای هنرمندانه‌ی گروه تواشیح نورالهدی از شبکه‌ی سه سیما با هدایت و رهبری جناب آقای احمدی بسیار لذت بردند. همچنین گروه هنری صبا با هنرمندی فوق‌العاده و اجرای موسیقی فضای معنوی آنجا را دل‌نشین‌تر نمودن.

IMG_5927 IMG_6031 IMG_6062

در ضیافت افطاری 28 رمضان که در سالن پذیرایی سازمان هواشناسی برگزار شد، عمو افشین و خاله بهار با اجرای برنامه‌های بسیار شاد و اجرای مسابقات مختلف اشک شادی را از چشمان بچه‌ها سرازیر کردند.

IMG_0634 IMG_0671 IMG_0695
زحمات بی‌شائبه‌ی بر و بچه‌های روابط عمومی و مددکاران بخش مشارکت‌های مردمی باعث برگزاری هرچه پربارتر این مراسم شد.
چه بسیار برای بنیاد امور خیریه‌ی نیکوکاران شریف مایه‌ی فخر و مباهات بود که هنرمندان صداوسیما و خوانندگان محبوب کشورمان جناب آقای بهرام پاییزی، علی اصحابی، حسین مهری، امیرعلی زکی پور، سید علی حسینی، جواد امیریان، علی ملک لو، اسماعیل حسین‌آبادی، کسری چاوشی در جمع مددکاران و مددجویان و میهمانان دیگر با حضور گرم و اجرای برنامه در 28 رمضان ، باعث پررونق‌تر شدن این برنامه‌ شدند. در پایان این مراسم به‌رسم ادب و احترام به این عزیزان لوح تقدیر اهدا شد.

IMG_0797 IMG_0821 IMG_0872

نظر خودتان را ارسال کنید