خیریه نیکوکاران شریف

حضور بنیاد امور خیریه‌ی نیکوکاران شریف در بین پنج خیریه‌ی برتر

حضور بنیاد امور خیریه‌ی نیکوکاران شریف در بین پنج خیریه‌ی برتر

۲۳ تیر ۹۴مصادف با ۲۷ رمضان، سازمان مدیریت صنعت شاهد گردهمایی اعضای خانه‌ی مدیران بود.
بنیاد امور خیریه‌ ی نیکوکاران شریف نیز با دعوت سازمان مدیریت صنعتی در این همایش حضور یافت. موضوع این نشست، اخلاق، مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها بود.

photo_2015-07-27_13-25-19

photo_2015-07-27_13-25-14
در این مراسم خیریه‌های توانمند و نام آشنایی همچون محک، مهیار، خیرین مدرسه‌ساز،سمر و کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) شرکت داشتند.
طی این نشست جناب آقای دکتر آراسب احمدیان، مدیرعامل محک، ضمن ادای احترام به مدیران حاضر با حضور در جمع بر و بچه‌های بنیاد از غرفه‌ی آن بازدید نمود و ضمن کسب اطلاعات از اهداف و عملکردهای آن، از روند پیشرفت بنیاد ابراز خوش‌حالی کرد. همچنین در تعاملی که بین ایشان و مدیرعامل محترم بنیاد سرکار خانم دکتر محمدی نیک به عمل آمد مقرر گردید در سایه‌ی تبادل‌نظر و همفکری با یکدیگر و نیز برگزاری سمینار با بنیاد امور خیریه‌ی نیکوکاران شریف در آینده‌ای نه‌چندان دور، قدم‌های محکم و استواری در راستای بهبود وضعیت کودکان نیازمند جامعه برداشته شود.
همچنین سرکار خانم قدس، بانوی خیّری که بنیان‌گذار محک است ضمن حضور در غرفه‌ی بنیاد از عملکرد آن بسیار ابراز خرسندی نموده و از نزدیک با اهداف والای آن و نحوه‌ی کمک‌رسانی بنیاد به ایتام و قشر نیازمند آگاهی یافت. وی خواستار تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌ی خدمت به قشر بی‌بضاعت برای دستیابی هر چه سریع‌تر به دستاوردهای والا و باارزش شد.

photo_2015-07-27_13-25-29
این نشست که برای مدیران شرکت‌کننده بسیار پربار بود زمینه‌ساز استمرار هر چه قوی تر تعاملات و تبادل تجربیات بین خیریه‌های نام برده بود. این گردهمایی بسیار ارزشمند در فضایی دوستانه با صرف افطار و شام در محوطه‌ی سازمان مدیریت صنعتی به پایان رسید.

photo_2015-07-27_13-25-53

نظر خودتان را ارسال کنید