خیریه نیکوکاران شریف

دیدار حامیان با رسول و امیرحسین

دیدار حامیان با رسول و امیرحسین

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

صبح روز پنج‌شنبه دفتر بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف، شاهد اتفاقات قشنگی بود! تصاویری از خنده و شادی که شاید هر جای دیگری به آسانی نتوان آن‌ها را یافت!
در راستای حفظ کرامت انسانی ایتام و نیازمندان، نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ جلسه دیداری در دفتر بنیاد برگزار شد تا طی آن حامیانی که از مدت‌ها پیش به جمع خانواده نیکوکاران شریف پیوسته‌ بودند؛ با کودکان تحت پوشش دیداری داشته باشند. دیداری از جنس نگاه‌های پاک و فراموش‌نشدنی!
رسول و امیرحسین از ورامین به تهران آمده بودند تا با حامیان خود ملاقات کنند و جالب است که این بار این ملاقات، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود! وقتی رسول هشت ساله گردنبند چهار قلش را به نشانه عشق و دوستی به یکی از حامیان هدیه داد، حاضران در جمع برای چند لحظه در جای خود میخکوب شدند. انگار خداوند خواسته بود با دستان رسول مزد این همه همت و مردانگی را به آن حامی بدهد!
در این ضیافت کوتاه که از صبح  تا بعد از ظهر ادامه داشت این دو برادر هشت و پنج ساله ضمن صرف نهار، با بیان خاطرات و خوش و بش‌های کودکانه  پیوند عاطفی‌شان را با میزبانان خود محکم‌تر می‌کردند و در آن حال و هوای کودکانه خود چنان در شادی غرق بودند که حتی مشق‌های ننوشته‌شان را هم فراموش کرده بودند!
در پایان این دیدار، حامیان ضمن دلجویی از این عزیزان هدایای بسیار نفیسی را به رسم یادگار و مبلغ قابل‌توجهی را در قالب هدایای نقدی تقدیم این عزیزان نمودند.

نظر خودتان را ارسال کنید