خیریه نیکوکاران شریف

وقتی شاهزاده روم قهرمان کلاس درس می‌شود!

وقتی شاهزاده روم قهرمان کلاس درس می‌شود!

«شاهزاده روم داستانِ عاشقی و دلدادگی پرنسس مسیحی و پاکدامنی به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند. این پرنسس مسیحی در نهایت پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان درمی‌آید؛ مادر منجی بشریت می‌گردد و …»

این خلاصه‌ای از داستانِ انیمیشن بسیار زیبای شاهزاده روم بود.

10 دی، در واپسین روزهای هفته کودکان و نونهالان تحت پوشش بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف به همراه خانواده خود ساعاتی را برای کسب انرژی و نشاط روحی در جمعی بسیار شاد و صمیمی به تماشای این فیلم پرداختند.

این فیلم علاوه بر جذابیت حاوی مطالبی آموزنده در مورد مَنش و سرگذشت مردان و زنان پاکدامن اولیای مقرب خداوند بود. گویی کلاس درسی بود تا بچه‌ها با ظرافتی نامحسوس و ویژه تاریخچه قهرمانان نمونه ادیان الهی را بیاموزند.

بینندگان پس از تماشای رایگان، پذیرایی شدند و با شادی فراوان راهی منازل شدند تا هفته جدید درس و مشق و امتحان را با انرژی بیشتری آغاز کنند.

برگزاری برنامه‌های تماشای فیلم و تئاتر یکی از اقدامات فرهنگی بنیاد است که حتی در موسم امتحانات همواره با استقبال پرشوری روبرو می‌شود و خدمتگزاران بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف را به ادامه خدمت‌ رسانی مصمم‌تر می‌کند.

نظر خودتان را ارسال کنید