خیریه نیکوکاران شریف

ده روز توزیع غذای نذری در مناطق محروم

ده روز توزیع غذای نذری در مناطق محروم

با آغاز ماه محرم و گرامی‌داشت یاد و شجاعت مردان بزرگ تاریخ، تهیه و توزیع غذاهای نذری طعم خاصی دارد و انگار در این مورد‌ خدای مهربان بیش‌تر از مواقع دیگر روزی‌رسان می‌شود!

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف که در ایام مختلف سال با زنده‌نگه‌داشتن و ادامه‌دادن سیرۀ پاک نبوی مراسم مذهبی پُرشوری را اجرا می‌کند؛ توزیع غذای نذری در بین ایتام و نیازمندان را در نیز در رأس امور خود قرار می‌دهد.

به گزارش واحد روابط عمومی بنیاد از سومین روز ماه محرم تا سومین روز شهادت قهرمانان کربلا (به مدت ده روز)، هیئت مدیرۀ بنیاد و جمعی از مددکاران با بازدید از چند منطقۀ محروم در داخل و حومۀ شهر تهران و دلجویی از ساکنین آن هرشب ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰پرس غذای گرم را در بین این عزیزان توزیع نمودند.

محرم

این مناطق تعداد زیادی از روستاهای اطراف تهران و مناطق فقیرنشین از جمله: دولتخواه شمالی و جنوبی، اسماعیل آباد و بهشت زهرا را در بر می‌گرفت و بسیاری از مردان و بچه‌های کار که در کوره‌های حیدری، حاجی غلام، شباهنگی، پر خیال، جعفری، سفال نو، کورۀ نقی و … کار می‌کردند و هم‌چنین جمعی از کارتن‌خواب‌ها میزبان سفرۀ بنیاد خیریه نیکوکاران شریف بودند.