خیریه نیکوکاران شریف

در جشن تکلیف دختران از آسمان قلبشان به ما ستاره هدیه کردند

در جشن تکلیف دختران از آسمان قلبشان به ما ستاره هدیه کردند

 

22200

امروز دختران کوچک در دنیایی از نور و پاکی بر روی سجاده های زیبای خود نشستند تا در کنار هم در سکوتی دلچسب پلک ها را روی هم گذاشته و با صفای کودکانه با خدای توانایشان عهد ببندند که جز او کسی را نپرستند.
خدا را شکر کنند که با نزدیک شدن به نوجوانی برای پرستش خالقی بزرگ برگزیده شدند و از این پس بایستی با خواندن نماز خود را در دستان امن معبود بی همتا قرار داده و یقین داشته باشند که در دریای پرتلاطم زندگی اگر او کشتی بان است پس نگران رسیدن به ساحل نباشند!
به گزارش واحد حمایتی، عصر پنجشنبه (29 مرداد) جشن تکلیف در مسجد توحید برای تمام دختران تحت پوشش بنیاد امور خیریه ی نیکوکاران شریف که در آستانه ی نه سالگی قرار داشتند؛ برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از پرسنل واحد مددکاری و مادران این نو گلان نیز حضور داشتند ضمن خوش‌آمد گویی در مورد موضوعاتی همچون جایگاه عبادت در دین اسلام، اهمیت نماز در پالایش روح، حجاب و دلایل برگزیده شدن دختران در سن نه‌سالگی برای آغاز عبادتی باارزش گفتگو شد.
در پایان این مراسم که در فضایی روحانی برگزار شد و هدف ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در بین مددجویان را دنبال می کرد علاوه بر چادرنماز، سجاده ، کیف و یک شاخه گل سرخ مبلغی وجه نقد در قالب کارت هدیه به این دختران نازنین اهدا شد.

DSC03872 copy

نظر خودتان را ارسال کنید