خیریه نیکوکاران شریف

خانوادۀ نیکوکاران شریف شب یلدا را جشن گرفتند.

خانوادۀ نیکوکاران شریف شب یلدا را جشن گرفتند.

روز دو‌شنبه، ۲۹ آذر سال ۹۵، ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد که از تهران و حومۀ آن به این جشن دعوت شده بودند، از ساعت ۱۵ الی ۱۹ میهمان این موسسه مردم‌نهاد بودند.

در این روز به یاد ماندنی بنیاد خیریه نیکوکاران شریف در کنار گرامیداشت سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اسوه‌های عشق و مهربانی، برای برپایی یک جشن باشکوه آماده شده بود؛ جشنی با حضور خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بنیاد که علاوه‌بر شور و شوق جشن بزرگ میلاد پیامبر و امام معصوممان بوی شب یلدا را هم می‌داد و با صدای شادی ایتام عزیز انگار شکوه و عظمت طولانی‌ترین شب سال در یک دورِهمی ساده و صمیمی صد چندان می‌شد.

مجریان دوست‌داشتنی و هنرمندان عرصۀ تئاتر و سینمای کشورمان با اجرای مسابقات متعدد، برنامه‌های شاد و طنز، موسیقی، نمایش عروسکی و … ساعاتی را در جمع این عزیزان به هنرنمایی و شادی پرداختند و با خواندن ترانه‌های دسته‌جمعی و ایجاد شور و نشاط، شب یلدا را پیشاپیش جشن گرفتند.

مددکاران و پرسنل بنیاد با تدارک آجیل شب یلدا، میوه‌های تزئین‌شده، کیک، آبمیوه، تنقلات، شام و … از میهمانان پذیرایی نمودند و برای میهمانان عزیزشان به‌ویژه ایتام دلی پر از عشق، شادی و مهربانی آرزو کردند.

در پایان این برنامه که با استقبال بی‌نظیر مددجویان روبرو شد؛ هدایای نفیسی از سوی مدیریت محترم بنیاد، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک، به این دوستان اهدا شد تا در قشنگ‌ترین و طلایی‌ترین محفل آریایی از این جشن فراموش‌نشدنی به رسم یادگار داشته باشند.

از همکاری و مساعدت برادر بزرگوارمان جناب آقای حقیقت، مدیریت محترم مدرسه روح‌الله، که در اجرای این برنامه اعضای خانوادۀ نیکوکاران شریف را همراهی کردند، صمیمانه سپاس‌گزاری می‌شود.