خیریه نیکوکاران شریف

حضور نیکوکاران شریف در مجلس ترحیم زنده یاد همایون بهزادی

حضور نیکوکاران شریف در مجلس ترحیم زنده یاد همایون بهزادی

همایون بهزادی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال که به سرطلایی فوتبال ایران مشهور بود، پس از مدت‌ها تحمل بیماری، بامداد جمعه 2 بهمن 94 بر اثر ایست قلبی و در سن 74 سالگی دارفانی را وداع گفت.

بی‌شک نام مردان بزرگی که همواره برای حفظ سلامت جسمانی و روانی و نیز ارتقای فرهنگ جامعه مسیر نه چندان همواری را طی کرده‌اند، هرگز از خاطره‌ها نخواهد رفت. تجربیات و رهنمودهای آنها حتی پس از خاموشی‌شان همواره همچون چراغی فروزان روشنی‌بخش ادامه مسیر برای رهروان واقعی در آن عرصه خواهد بود.

عصر چهارشنبه 7 بهمن، نیکوکاران شریف که خود سفیران عشق و مهربانی‌اند برای ابراز همدردی با خانواده او و جامعه ورزش با حضور در مجلس ترحیم این مرد بزرگ در کنار اسطوره‌های سیاه‌پوش پرسپولیس برای او از خداوند طلب رحمت و مغفرت نمودند.

در این مراسم پرفیض جمع کثیری از ورزشکاران و هنرمندان از جمله جناب آقای محمد مایلی کهن، مجید جلالی، بهنام محمودی، عباس کارگر، حسن روشن، مهدی محمدنبی، امیر حاج رضایی، جواد زرینچه، علیرضا منصوریان، آتیلا حجازی، محمد پنجعلی، علی اصغر مدیر روستا، عباس شیر خدا، سعید راد و همین طور مدیر عامل باشگاه استقلال جناب آقای افشارزاده ضمن ابراز علاقمندی به اهداف و فعالیت‌های خیرخواهانه بنیاد به جمع خانواده بزرگ نیکوکاران شریف پیوستند.

نظر خودتان را ارسال کنید