خیریه نیکوکاران شریف

توزیع سبد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان

توزیع سبد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان

طرح توزیع سبد غدایی نیازمندان با عنوان “سفره همدلی” از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا واپسین روزهای آن ادامه خواهد داشت .

سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک، بنیانگذار نیکوکاران شریف در راستای انجام یکی دیگر از رسالت‌های همیشگی این بنیاد مردم نهاد عنوان داشتند : ” خداوند بخشنده را سپاسگزارم که توانسته ایم با دستانی پرتر از قبل و با همت نيكوكاران ارجمند، شادی و امید بر سفره‌های شرافتمندانه‌ی مددجویان عزیزمان هدیه دهیم، که با لطف و عنایت یگانه‌ی مهربان، طرح توزیع سبد کالای نیازمندان در قالب طرح سفره‌های همدلی و سبد کالای افطاری برای خانواده‌های تحت حمایت بنیاد نیکوکاران شریف، قبل از ماه مبارک رمضان، در بنیاد مردم نهاد شریف، انجام شد و تا کنون ادامه داشته است. این سبد از بهترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی موجود در بازار فراهم شده است، که شامل اقلامی نظیر ( برنج، مرغ، گوشت، تن ماهی، ماکارونی، سویا، نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس، رب گوجه فرنگی، خرما، مایع دستشویی و ظرفشویی، صابون، خمیر دندان، شامپو، پودرماشین لباسشویی، رشته آشی، پودر کتلت، قند و شکر، حلوا شکری، پنیر و پوشاک ) می باشد.

 همچنین ایشان اظهار داشتند که اقلام مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرهای تهران، ورامین، رشت و اردبیل توزیع گردیده است. اهدای سبد کالا که مکمل نیازهای معیشتی این عزیزان است یکی از عملکردهای ارزشمند بنیاد در راستای کمک به بهبود تغذیه و سلامت جسمانی نیازمندان واقعی جامعه است و هر‌بار با استقبال بسیار خوب مددجویان روبرو می شود.

دکتر شیوا محمدی‌نیک، بنیانگذار محترم بنیاد نیکوکاران شریف، ضمن تقدیر از محبت های بی پایان  نیکوکاران گرامی،که با همکاری‌ها  و تلاش‌های خود بنیاد را در حفظ و اعتلای اقدامات انسان‌دوستانه یاری نمودند، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان خواستار همراهی هر‌چه بیش‌تر نیکوکاران در روند بهتر اهداف و اقدامات خیرخواهانه ی این بنیاد مردم نهاد شد.

پویش ملی سفره همدلی ،  تا پایان ماه مبارک رمضان آماده پذیرش مشارکت های مردمی از طریق سامانه همراه #2989*788* برای واریز وجوه نقدی یا ارسال کمک های غیرنقدی به شعب این بنیاد می باشد .