خیریه نیکوکاران شریف

برگزاری کارگاه چرم دوزی برای پسران بالای 15 سال

برگزاری کارگاه چرم دوزی برای پسران بالای 15 سال

واحد حمایتی و توانمندسازی مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف در راستای آموزش مهارت و توانمند سازی پسران مددجوی 15 سال به بالا که تحت حمایت این نهاد مردمی قرار دارند، اقدام به برگزاری کارگاه چرم دوزی نمود. نخستین جلسه این کارگاه با مربی گری آقای سامان احمدی در تاریخ سه شنبه دوازدهم تیرماه در دفتر حمایتی برگزار گردید.
در این جلسه از کارگاه ، مددجویان با انواع چرم ، نحوه الگوکشی ، شناخت ابزار و طریقه برش و دوخت آشنا شدند و در ادامه به برش و دوخت یک عدد کیف پول مردانه پرداختند.
مدرس این دوره در مصاحبه با خبرنگار نیک نامه ضمن اظهار خرسندی از استقبال چشمگیر مددجویان عزیز ، گفت : در این دوره ضمن ارایه آموزش  های مؤثر برای فعال کردن قوه خلاقه پسران عزیزمان ، تولید انواع کیف پول مردانه ( دو لتی و سه لتی )، کیف پول زنانه، کیف رو دوشی زنانه، کیف مدارک، جا سوئیچی، جا کلیدی و انواع دستبند را تدریس خواهیم کرد و در نهایت با حمایت های بی دریغ مدیرعامل محترم سرکار خانم دکتر محمدی نیک مباحثی چون بازار سازی و عرضه محصولات تولیدی فرزندانمان با رویکرد فروش و درآمد را به عنوان هدف مهم این برنامه پیش رو خواهیم داشت تا خروجی این دست برنامه ها منجر به یک فرآیند مستمر دارای ارزش ریالی برای بهبود زندگی مددجویانمان باشد.

از مهم ترین دلایل برگزاری این دوره آموزشی برای پسران خانواده های تحت پوشش کمک به بهبود وضعیت اقتصادی این خانواده ها از طریق کار در منزل می باشد و این امر مستلزم این است که محصولاتی که این عزیزان توانایی تولید آن را دارند به راحتی فروخته شوند. برای حمایت از ایجاد فضایی برای فروش محصولات و صنایع دستی این عزیزان می توانید از طریق کلیک کردن بر روی دکمه حمایت میکنم با ما همراه باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید