خیریه نیکوکاران شریف

برپایی سفره همدلی در سرای محله سعادت آباد

برپایی سفره همدلی در سرای محله سعادت آباد

مددجویان تحت حمایت بنیاد نیکوکاری شریف و خانواده هایشان به مهمانی افطار بنیاد آمدند.

به گزارش واحد حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف روز پنجشنبه مددجویان و خانواده هایشان در سرای محله سعادت آباد جمع شدند تا در مراسم افطار بنیاد شرکت کنند.

این مراسم با تلاوتی چند از آیات الهی آغاز و پس از آن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با همراهی عزیزان تحت حمایت بنیاد نیکوکاران شریف در سالن آمفی تئاتر سرای محله‌ی سعادت آباد طنین انداز شد. بعد از آن مجری برنامه به همراه آقای جمالی مدیر مجموعه سرای محله ضمن خوشامدگویی به مددجویان و پرسنل واحد حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف، با آرزوی قبولی عبادتهای عزیزان، اظهار امیدواری کردند تا در برنامه های آتی، در شادی مددجویان تحت حمایت بنیاد نیکوکاران شریف، سهیم باشند.

اکرم مهدوی مسئول و سرپرست واحد حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادتهای همه‌ی پرسنل و مددجویان عزیز بنیاد نیکوکاران شریف، درباره این جشن گفت: از ابتدای این ماه پربرکت توانستیم برنامه های متنوعی برای مددجویان عزیزمان برگزار کنیم که در همین راستا و مصادف با گرامیداشت روز میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) ضیافت افطار با ویژه برنامه های نمایش، مولودی خوانی، شعر و دکلمه، اجرای مسابقه، توسط گروهی از هنرمندان نیکوکار به سرپرستی آقای کرداوغلی ، برای مددجویان و فرزندانشان تدارک دیدیم.

اجرای برنامه های شاد و متنوع برای نشاندن لبخند بر روی لب های مددجویان روزه دار و فرزندان عزیزشان، همچون گذشته اشک شوق و شادی در چشمان مددکاران مهربان جاری کرده بود.

پس از افطار به شکرانه‌ی نعمتها و الطاف خداوند منان همگی برای شادی روح پدر سرکارخانم دکتر شیوا محمدی‌نیک دست به دعا برداشته و طلب مغفرت کردند و همنشینی با اهل بیت را برای ایشان خواستار شدند.

در پایان با نشاط و لبخندی که از رضایت و شادمانی بود مددجویان به خانه هایشان برگشتند تا این خاطره خوش را با عزیزانشان در میان بگذارند .