خیریه نیکوکاران شریف

ایتام و زنان سرپرست خانوار منطقه شش تهران، میهمان افطاری بنیاد شدند.

ایتام و زنان سرپرست خانوار منطقه شش تهران، میهمان افطاری بنیاد شدند.

جمعی از زنان سرپرست خانوار و ایتام، چهارشنبه دوم تیرماه ۱۳۹۵ در پارک لالۀ تهران بر سفرۀ افطار بنیاد خیریه نیکوکاران شریف نشستند.

در این ضیافت که با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود مسئولان شهرداری منطقۀ شش و هنرمندان صدا و سیما نیز در آن حضور داشتند.

“خاله دل دونه” مجری محبوب گروه کودک که برای اجرای برنامه‌ای شاد در این محفل حضور یافته بود با ایجاد فضایی بسیار مسرت‌بخش و دیدار از ایتام یک شب به یاد ماندنی را در ذهن کودکان یادگار گذاشت.

در این برنامه دختر کوچکی به نام مبینا علی گلی که به همراه والدین خود در این مراسم حضور داشت با قرائت نامه‌ای که در آن آرزوهای پاک و کودکانه‌اش را برای ابراز محبت به ایتام هم سن و سال خود به رشتۀ تحریر در آورده بود، احساسات شنوندگان را تحت تأثیر قرار داد!

جشن - رمضان

با نزدیک‌شدن به اوقات ملکوتی اذان مغرب مدعوین عزیز بر سر سفرۀ افطار نشستند. نیکوکاران که افطاری مختصری (چای، نان و پنیر، خرما، زولبیا و بامیه، آش رشته، شام و نوشیدنی) را برای این دوستان تدارک دیده بودند، در کنار آنها ساعاتی را به شادی سپری کردند.

در این مراسم که با مساعدت و همکاری شهرداری منطقۀ شش اجرا شده بود، بنیاد خیریه نیکوکاران شریف با حضوری پررنگ ضمن پخش افطاری در بین ایتام و زنان سرپرست خانوار این منطقه، در فضایی بسیار معنوی که با دعا و نیایش همراه بود در ثواب یک روز روزه‌داری این عزیزان سهیم شد!

نظر خودتان را ارسال کنید