خیریه نیکوکاران شریف
english

گزارش ارسال کمکهای امدادی به مردم شریف سیستان و بلوچستان

گزارش ارسال کمکهای امدادی به مردم شریف سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان جان ایران است با مردمانی شریف و مظلوم که این روزها در تب و تاب کرونای دلتا می سوزند و جمعی هم در تلاطم نبود امکانات اولیه زندگی با دنیایی از مشکلات دست به گریبان اند .
در این میان بنیاد نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته ها با توجه به رسالتی که از پیشتر بر دوش خود احساس کرده بود به میدان آمدند و در تعامل با جمعیت هلال ضمن اعلام فراخوان عمومی، از همه مردم جهت توجه به این جغرافیای محروم و شریف دعوت به مشارکت در این پویش نمودند .
حجم توجهات مردمی به این مقوله حیاتی به گونه ای شد که مجموع حمایت های دریافت شده تا بدین لحظه رقمی قریب به چهارصد میلیون تومان گردید که با توجه به نیاز شدید منطقه به تجهیزات کمک تنفسی، 30 بسته کامل شامل کپسول اکسیژن ده لیتری به انضمام ماسک تنفسی ویژه ، مانومتر و نازال خریداری و با حمایت لجستیک هلال احمر به ایرانشهر و بمپور ارسال شد.
همچنین با توجه به بحران کرونا که بحث معیشت را در این استان دچار بحران جدی کرده بود، معادل پنجاه و یک تن آرد خبازی خریداری و در بخش های محروم بنت و آهوران شهرستان نیکشهر این استان توزیع خواهد شد که تا لحظه تنظیم این خبر از شش نوبت برنامه توزیع پیش بینی شده ، سه نوبت به اتمام رسیده و باقی این مراحل تا نیمه امردادماه تکمیل خواهد شد .
این نخستین گزارش مصور از مجموعه گزارشات کمک به سیستان و بلوچستان در تابستان امسال بود که با دریافت اطلاعات جدید به روز رسانی خواهد گردید.

نظر خودتان را ارسال کنید