خیریه نیکوکاران شریف

پیام عیدانه دکتر شیوا محمدی نیک

پیام عیدانه دکتر شیوا محمدی نیک

بسم الله الرحمن الرحیم
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد
بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد
خدای را سپاس می گویم که افتخار یکماه عبادت خالصانه را در روزهایی که مهربانی را واژه به واژه مشق کردیم ، به ما عنایت کرد و فرصتی دست داد تا عصای سحرآمیز موسوی باشیم و گره ای از کار نیازمندان بگشاییم.
در رمضان همدلی امسال گلواژه های عشق و ایثار و تلاش باری دگر در بدنه بنیاد متبلور شد و شور خدمت خالصانه ، در یکایک همکاران بزرگوارم منجر به اتفاقات ارزشمندی در بالابردن مؤلفه های زندگی در چندین بخش از کشور عزیزمان شد.
از سیستان و بلوچستان با اهدای ۳۰ تخت بیمارستانی به بیمارستان ایرانشهر تا گیلان با هم آورد جانانه مددکاران برای ضدعفونی مراکز درمانی و بیمارستانی و مازندران که امروز به عنوان یکی از جدیدترین مراکز ارایه خدمت به نیازمندان چون نگینی بر انگشتری پربرکت این مجموعه می درخشند.
در پایتخت هم همت بی وقفه تیم حمایتی و توانمندسازی در کنار مددکاران مشارکت های اجتماعی ، بازخوردهای ارزشمندی را برای جذب خیرین جدید و به تبع آن افزایش ظرفیت حمایتی برای مجموعه ها برجای گذاشته که در زمانی مناسب از عزیزانی که در این مسیر سخت همراهی مؤثری داشتند تقدیر خواهدشد .
وانگهی هر آنچه که به انجام رسیده ، برای اینجانب و هیات مدیره مایه مباهات و افتخار است و از خداوند متعال خواهانم تا به برکت این عید بزرگ ، خوان رحمتش را بر آشیان مهر شما بگستراند.
در پایان ضمن استمداد از آستان مقدس حضرت ولیعصر ارواحنا فداه ، امیدوارم با قدرتی هر چه تمام تر در مسیر سازندگی و استقلال مالی مددجویان حرکت کرده و بسیاری را در سال اخیر به منزلی امن تر و آرامشی بیشتر رهنمون شویم .

دکتر شیوا محمدی نیک
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

نظر خودتان را ارسال کنید