خیریه نیکوکاران شریف

زیباسازی به توان تو!

زیباسازی به توان تو!

همیشه آغاز سال نو و کار نو با خانه تکانی و زیباسازی درون و برون انسان همراه است .

آغاز هر سال تحصیلی توام است با شور و اشتیاق فرزندان ایران زمین برای ورق زدن برگی جدید در زندگی شان و تلاش برای رسیدن به موفقیت در مسیر کسب علم و دانش و در نهایت پذیرفتن مسؤولیت برای ساختن فردایی بهتر به نفع همنوعان شان.

مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته ها هم در این راه از تمام پتانسیل های خود برای فراهم کردن زمینه های رشد در میان مددجویان خود بهره گرفته است و با تامین نیازهای آنها چه در حوزه لوازم التحریر و کیف و کفش مدرسه و چه به سازی و بازسازی مراکز آموزشی سعی دارد تا وظیفه اجتماعی خود را به بهترین نجو به انجام برسانند.

در هفته پایانی شهریور نود و هشت ، تیم مددکاران نیکوکاران شریف و بنیاد نیکوکاری فرشته ها در ادامه برنامه آماده سازی مراکز آموزشی برای میزبانی شایسته از آینده سازان ایران ، فضای آموزشی دبستان شهید عراقی روستای امامزاده حسن شهر ری را به نفع دانش آموزان محروم این منطقه زیباسازی کردند.

این مدرسه دارای ۱۲ واحد کلاس و ۲ واحد اداری بود که ضمن انجام عملیات رنگ آمیزی ، توسط نیروهای داوطلب با نقش گل و سبزه به زیبایی آراسته شد و قبل از آغاز رسمی کار مدارس به این عزیزان واگذار گردید .

امید است با همکاری یکایک خیرین داوطلب ، بتوانیم فعالیت های گسترده ای را در حوزه های مختلف خدمت رسانی به نفع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و خانواده های ایشان به انجام برسانیم .

 

نظر خودتان را ارسال کنید