خیریه نیکوکاران شریف
english

در شب یلدا ،سفره زمستان هم مهیا شد !

در شب یلدا ،سفره زمستان هم مهیا شد !

تیم حمایتی بنیاد نیکوکاران شریف اقلام مصرفی شب یلدا را به همراه سبد کالای خانوار ویژه فصل زمستان میان مددجویان توزیع کرد .

آخرین شب پاییز نمادی بود بر امید داشتن ؛ هر ایرانی در خانه اش سفره ی کوچکی پهن می کند تا روشنایی ببخشد به شب طولانی یلدا و صبح زمستان را با امید و انگیزه برای فردا آغاز کند.

ما خانواده هایمان را تنها نگذاشتیم. خانه به خانه به پیشواز یلدا و زمستان سرد رفتیم و با اهدای اقلام سفره‌ی یلدایی به همراه سبد کالای خانوار ویژه‌ی زمستان به خانواده‌های مددجویمان برای گذراندن زمستان آماده شدیم.

برنامه ی اهدای سبد کلای خانوار، یکی از برنامه‌های مستمر فصلی است که در هر نوبت میان مدد جویان توزیع می‌کنیم تا بتوانیم به منظور کمک در معیشت زنان سرپرست خانوارمان بخشی از مایحتاج روزمره شان را تهیه کنیم.
در این فصل که زمستانش با شب زیبایی همچون یلدا آغاز می‌شود اجازه ندادیم سفره‌ی مددجویانمان خالی بماند و از همین رو به همراه آن سبد کالا اقلام مصرفی سب یلدا را نیز ارسال کردیم .

سبد کالای خانوار شامل چه اقلامی است ؟

اقلام ضروری بهداشتی
انواع شوینده ، دستمال کاغذی

مواد غذایی
ماکارونی، تن ماهی، سویا، روغن،رب،چای،قند،رشته، برنج ده کیلویی،حبوبات

پروتئین
گوشت قرمز، مرغ

این اقلام در ماه مبارک مبارک رمضان و عید نوروز متناسب با نیاز خوراک این دو عید شامل موارد مفصل‌تری نیز می‌شود که بعدتر به آن می پردازیم.

نظر خودتان را ارسال کنید