خیریه نیکوکاران شریف

امانت شما به دست دانش آموزان رسید!

امانت شما به دست دانش آموزان رسید!

اول مهر برای همه ما با خاطرات خوب و بد همراهه، بعضی از ما فقط اتفاق‌های خوبش رو به یاد می‌آریم و بعضی دیگه فقط یاد تنبیه، استرس مشق‌های ننوشته و امتحان می‌افتیم.

اما همه ما یک خاطره مشترک داریم؛ اواخر شهریور که می‌شد از تصور اینکه قراره بازی و شیطنت رو کنار بذاریم و از صبح بشینیم پشت نیمکت تا بعد ازظهر! بغض گلومون رو فشار می‌داد. از کارتون و تفریح هم خبری نبود تا بعدازظهر تازه اگر مادر اجازه می‌داد و نمی‌گفت: اول مشق، بعد کارتون!

فکر کردن به این چیزا شروع پاییز و سال تحصیلی جدید رو برامون سخت می‌کرد. اما فقط یک چیز می‌تونست از تلخی این زهر کم کنه و کام ما رو شیرین کنه! خرید کیف و دفترهای فانتزی و سیمی زیبا !

برای نوشتن توی اون دفترها لحظه شماری می‌کردیم. پاک‌کن‌هایی که بوی آدامس می‌داد یا مدادهای عروسکی! بعدش تازه نوبت جلد کردن کتاب‌ها و دفترها بود، با کاغذ کادوهای رنگی.

آخرش هم کفش و روپوش‌های جدیدمون رو می‌پوشیدیم و می‌رفتیم مدرسه…

اما این داستان فقط از زاویه دید یک عده تعریف شده بود. بیشتر ما هرسال اینطوری مهر رو شروع می‌کردیم غافل از اینکه ممکنه همکلاسی یا بغل دستیمون نتونسته باشه دفتری که از مدت‌ها قبل پشت ویترین مغازه دیده بخره و با بغضی که به زور قورت داده اومده مدرسه و نشسته پشت نیمکت درست کنار ما.

داستان اینجوری شد که ما در موسسه خیریه نیکوکاران شریف تصمیم گرفتیم کاری کنیم که از تلخی شروع پاییز و روز اول مهر کم کنیم. برای عملی کردن این تصمیم به کمک شما نیاز داشتیم که مثل همیشه این کمک رو از ما دریغ نکردید.

خیریه نیکوکاران شریف با کمک شما برای ۷۰۰  نفر از بچه‌های ایران که توانایی خرید لوازم‌التحریر نداشتند، لوازم‌التحریر تهیه کنیم و دستشون برسونیم. این برنامه در سه فاز به نفع دانش آموزان مناطق محروم به انجام رسیده که تونسته به لطف شما بچه‌ها رو غافلگیر و خوشحال بکنه.

تعدادی فیلم و عکس از روز اهدا کیف و لوازم‌التحریرها و همچنین کفش و روپوش مدرسه براتون آماده کردیم که توصیه می‌کنیم به نوبت که بارگذاری شد، حتما ببینید.

نظر خودتان را ارسال کنید