خیریه نیکوکاران شریف
english

آینه شمعدون برای دختران ایران زمین

آینه شمعدون برای دختران ایران زمین

شاید قشنگ ترین روزهای زندگی برای هر انسان، روزی باشه که جفت واقعیش رو پیدا می کنه و برای ساختن آینده ش دست به کار میشه.
ما اینجا آدرس دختر های جوان آبرومندی رو داریم که برای آغاز زندگی مشترکشون نیاز به حداقل های یک جهیزیه دارند.
ما امیدواریم که با کمک شما نیکوکاران شریف بتونیم اونها رو تا سالروز ازدواج آسمانی مولا علی (ع) و بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اهدای یک جهیزیه شامل کالاهای ضروری تشکیل زندگی، بدرقه ی خانه بخت کنیم.
با هر توان مالی، چه اندک چه زیاد : سهم ما و شما یک یا علی است!

شماره حساب: 5006277040
شماره کارت: 6104337893051183
به نام بنیاد نیکوکاران شریف

برگزاری آیین توزیه جهیزیه ها در تهران

صبح روز جمعه دهم تیرماه ، کاروان جهیزیه خیریه نیکوکاران شریف با گذر از خیابانهای اصلی شهر و نمایش همیاری و همراهی مردم شریف ایران در حمایت از تامین جهیزیه برای دختران نیازمند و کم برخوردار به خانه های این عزیزان رسید و به حضورشان اهدا شد .

دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل خیریه نیکوکاران شریف گفت: هر ساله رسمی دیرین را به جا می آوریم و در سالروز وصلت آسمانی حضرت علی (ع) و بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در آیینی، جهیزیه های دخترانمان را که مهیای آغاز زندگی شده اما بدلیل بضاعت مالی توانایی تامین آن را نداشتند را به مدد خیرین تامین و به این عزیزان هدیه می کنیم. امسال هم این برنامه را با لطف حق تعالی به جا آوردیم و امانت های اهدایی را به دست خانواده ها رسانیدیم .

مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف به عنوان یک سازمان مردم نهاد کمک رسان که صرفاً بر پایه کمک های مردمی اداره می شود طی دهه اخیر، 800 جهیزیه کامل را در اختیار مددجویان خود قرار داده است که در این نوبت و به میمنت روز ازدواج حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا (س) در قالب یک برنامه درون شهری ده جهیزیه کامل را در تهران اهدا و سی مورد جهیزیه را در قالب واریز معادل وجه نقد اقلام ضروری، به حساب این عزیزان پرداخت نموده است .

این مؤسسه مردم نهاد در بخش حمایتی دارای نه سرفصل خدماتی است که سرفصل جهیزیه به عنوان یکی از رئوس کاری، تا پایان هرسال خدماتی را به مددجویان نیازمند به انجام می رساند .  

گزارش تصویری توزیع جهیزیه ها تقدیم به نگاه مهربان شما

نظر خودتان را ارسال کنید