خیریه نیکوکاران شریف
english

گزارش اهدای افطاری رمضان 97 در ورامین

گزارش اهدای افطاری رمضان 97 در ورامین

در روزهای ماه مبارک رمضان مهربانی های شما عزیزان دوچندان گردید و موسسه خیریه نیکوکاران شریف با حمایت های شما عزیزان موفق به اهدای سبد کالای خانوار به خانواده های تحت پوشش بنیاد در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان گردید و در ادامه با طرح جمع آوری کمک های نیکوکاران عزیز به منظور اهدای افطاری به نفع نیازمندان (پویش #ماه_مهربانی)، موفق شدیم ابتدا به افتخار دختران روزه اولی مهمانی افطاری ترتیب دهیم و زنان سرپرست خانوار و کودکانشان را به این مهمانی دعوت نماییم.

پس از اهدای سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان به تمامی خانواده های تحت پوشش بنیاد در تهران و حومه و سایر دفاتر و شعبه رشت، تا کنون چند ضیافت افطاری توسط موسسه خیریه نیکوکاران شریف برگزار گردیده است. پس از ضیافت افطاری که با محوریت دختران روزه اولی برگزار گردید، نیمه دوم ماه مبارک رمضان، واحد حمایتی و توانمندسازی موسسه خیریه نیکوکاران شریف ضیافت ماه مهربانی را در تالار باغ سبز شهرستان ورامین، با حضور خانواده های عزیز تحت پوشش ورامین و حومه برگزار کرد.

ضیافت افطاریافطاری ورامین

در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله بازی فکری برای کودکان و همچنین مسابقه ویژه کودک و مادر نیز اجرا شد.

کودکان بی سرپرست

با لطف مدیریت عامل موسسه خیریه نیکوکاران و حامیان عزیز و همیشه همراه تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه های افطاری مختلفی برگزار خواهد شد که اخبار آنها به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

حمایت میکنم

نظر خودتان را ارسال کنید