خیریه نیکوکاران شریف

نیکوکاران شریف تا چند روز دیگر به کربلا می‌روند!

نیکوکاران شریف تا چند روز دیگر به کربلا می‌روند!

تا دیروز همه می‌گفتیم: «یا حسین تشنه لب!» در حالی که خودمان از او تشنه‌تر بودیم!

نه اینکه تشنه آب باشیم؛ نه!

تشنه زیارت قبر شش‌گوشه‌اش بودیم. دلمان پر می‌کشید برای آن لحظه‌ای که انگشتانمان در میان پنجره‌های ضریحش برای یک نجوای خالصانه گره بخورد …

برای آن لحظه‌ای که آرزوها و دلتنگی‌های کهنه را با اشک چشم در فضایی عطرآگین و معنوی، بی‌صدا زمزمه کنیم. دلمان پر می‌کشید برای آن لحظه‌ای که در کنار ضریحش زیارت عاشورا بخوانیم و دلمان قرص باشد که در روز قیامت شفاعتمان خواهد کرد!

از همین حالا آرزوهایمان را در چمدان چیده‌ایم؛ سوغاتی ما برای امام حسین (ع) یک دنیا دلتنگیست و دریای عظیمی از اشتیاق …

همه می‌گویند: «سلام ما را به آن تشنه لب کربلا برسانید و به او بگویید مبادا که ما را فراموش کند؛ اگر لبی تر کند به یک چشم بر هم زدنی ما هم آنجاییم!»

برگزاری اردوهای زیارتی در بین عملکردهای درخشان بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف جایگاه ویژه‌ای دارد و در این بین رفتن به کربلا و زیارت امام حسین (ع) عطر و بوی دیگری.

در پی برگزاری سفرهای متعدد به کربلا، کاروان دیگری از مددجویان، مددکاران و پرسنل بنیاد خیریه نیکوکاران شریف به همراه مدیرعامل نازنینشان “سرکار خانم دکتر محمدی‌نیک” چهاردهم اردیبهشت راهی کربلای معلی خواهند شد تا ضمن تجربه سفری شیرین و به یادماندنی، غبار نشسته بر روح و جان را به برکت دعا و یک زیارت رؤیایی بشویند.

امید که در این رهگذر دعای خیر مددجویان بدرقه راه تمام تلاش‌گران و نیکوکاران شریفی باشد که در تدارک و برگزاری این سفر زیارتی سهمی داشتند.

التماس دعا

نظر خودتان را ارسال کنید