خیریه نیکوکاران شریف

میهمانان ما در جشن ارمغان شریف حرفهای قشنگی داشتند

میهمانان ما در جشن ارمغان شریف حرفهای قشنگی داشتند

جناب آقای مهدی فنونی زاده: بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال

کاری که بنیاد خیریه ی نیکوکاران شریف انجام داده، کار بسیار پسندیده ای است. چه خوب است که ورزشکاران نیز در این کارها سهیم بوده و شرکت فعال داشته باشند و سهم کوچکی از این ثواب را به خودشان اختصاص دهند. بعضی ها در ماه محرم و رمضان رغبت بیشتری برای شرکت در انجام کارهای خیر دارند اما این کار اشتباه است زیرا کسی که نیازمند است کل سال نیازمند است نه فقط یکی دو ماه!

من به عنوان فرد کوچکی از اجتماع از همه خواهش می کنم کسانی که در کار خیر هستند در کل سال به کارهای خیرخواهانه ادامه دهند.

IMG_3577

 جناب آقای رضا بنفشه خواه: بازیگر محبوب سینما و تلویزیون

من همیشه قدم‌های خیرخواهانه برای مؤسسات خیریه و بهزیستی برمی‌دارم. احساس نوع‌دوستی را دوست دارم. یک عده‌ای مخلصانه به نیازمندان کمک می‌کنند، من هم خوش‌حال می‌شوم که گام کوچکی برای این کار بردارم.

در ماه مبارک رمضان عده‌ای به خدا و بندگانش نزدیک‌تر می‌شوند. گل‌ریزان برای کمک به آزادی زندانیان یکی دیگر از قدم‌های مؤثر برای انجام کارهای خیر است و در کل ثوابی بالاتر از رفتن به حج را به دنبال دارد.

IMG_3367

جناب آقای محمد عیوضی ( خان‌عمو)، از هنرمندان تلویزیون

تمام زندگی و برکت کارم رفتن به خیریه است. بهترین احساس را در این جا می توان پیدا کرد.خالص بودن بچه ها، مهربانی و صداقت آنها را اینجا می توان دید. دنیای آنها با ما آدم بزرگ ها فرق دارد چون قلب بسیار پاکی دارند. کار خیر و کمک کردن، ماه رمضان و غیر رمضان ندارد چرا که ما هر دوازده ماه سال را زندگی می کنیم. دو سال موقع تحویل سال در حالی که همه در کنار سفره ی هفت سین با خانواده در حال خواندن دعا بودند من در یکی از موسسات خیریه بودم. انگار دنیا مال من بود!

 IMG_3481

سرکار خانم لادن طباطبایی: بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

وقتی وارد اینجا شدم خیلی خوش حال شدم. انرژی مثبتی در فضا بود. همه یک دل و یک صدا از صمیم قلب عشقشون را نشان می دادند تا در کنار هم باشند. حضور در این فضاها خیلی لذت بخش است و انسان را به وجد می آورد.

کار خیر منحصر به زمان خاصی نیست. اتفاقاً کار خیر باید مستمر بوده و مختص به ماههای خاصی نباشد. کنار گذاشتن ماهانه 20-30هزار تومان برای یک خانواده ی متوسط فشاری به آن وارد نمی کند اما برای یک کودک از خانواده ی کم درآمد می تواند اثر خیلی خوبی داشته باشد. چه خوب است که در ماه مبارک رمضان با خودمان عهد ببندیم تا وقتی که زنده ایم هر ماه مبلغی را برای کار خیر اختصاص دهیم و مطمئن باشیم که نتیجه ی آن ثمره ی بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت!

IMG_3385 IMG_3472

جناب آقای مصطفی یگانه: خواننده‌ی جوان کشورمان

وقتی وارد شدم حسّ خوبی داشتم. خیلی دوست داشتم موقع اجرا بچه‌ها هم حضور داشتند و از نزدیک می‌دیدند که رسیدن به جایگاه یک هنرمند غیرممکن نیست. چه‌بسا که با دیدن اجرای یک هنرمند جرقه‌ای برای پیشرفت و یا الگو قرار دادن آن هنرمند در ذهن یک کودک یا یک نونهال به وجود آید و باورهای دور را در همین نزدیکی جستجو کنند و آینده‌ی خود را بسازند.

IMG_3344

رضا صنعتگر: خواننده ی پاپ

از فضا و شور و شوقی که در این جا بود بسیار لذت بردم. من از دوستان و همکارانم خواهش می کنم که همیشه در چنین مراسمی حضور داشته باشند.

IMG_2909

بهزاد خداویسی: بازیگر سینما و تلویزیون

دیدن شادی این بچه ها همه ی ما را به وجد می آورد. خدا را شکر می کنم که فرصتی فراهم شد که امروز در کنار شما باشم.

IMG_3550

متاسفانه به علت ازدحام زیاد جمعیت و ضیق وقت فرصت مصاحبه با تمامی هنرمندانی که در جشن شرکت کرده بودند؛میسر نشد.

برای دیدین تصاویر بیشتر از هنرمندان در جشن کلیک کنید

نظر خودتان را ارسال کنید