خیریه نیکوکاران شریف

مجری و بازیگر توانای کشورمان، جناب آقای امیر حسین مدرس، شاهد هنرمندی ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد شد

مجری و بازیگر توانای کشورمان، جناب آقای امیر حسین مدرس، شاهد هنرمندی ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد شد

DSC_6042

هنرمند دوست داشتنی صدا و سیما با حضور در نمایشگاه “ارمغان شریف ” که پانزدهم اسفند 93 در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شده بود، در رابطه با انگیزه شرکت در این نمایشگاه اعلام کرد: «حضور در این مراسم به نوبه خود می تواند انگیزه ی جدیدی برای کار خیر باشد. همان طور که خواندن نماز و اجرای احکام دین بر ما واجب است، شرکت در چنین اجتماعاتی هم بر ما واجب است.»

DSC_6007

DSC_6021

IMG_4471

ایشان در ادامه، علت حضور در نمایشگاه “ارمغان شریف” را برای خود توفیقی از طرف خداوند دانست و خدا را شکر کرد. وی انجام کارهای خیر را معطوف به فرارسیدن عید نوروز، ماه رمضان و … نکرد و گفت: « البته که خوب است در این ایام کارهای نیکی انجام شوند اما کافی نیستند و باید در طی سال ادامه داشته باشند. فرهنگ حمایت باید در جامعه ما جا افتاده و مهم تر این که تداوم داشته باشد و کمک های مادی و معنوی در کنار هم و به موازات هم باشند تا نتیجه مطلوبی از آنها گرفته شود.»

DSC_6067

هنرمند توانای کشورمان در پایان از ورزشکاران و هنرمندان دیگر دعوت کردند تا با بهره گیری از محبوبیت و خوش نامی که در جمع جامعه دارند در چنین مراسمی شرکت کنند تا اقشار مختلف جامعه نیز نسبت به حضور پر رنگ خود، ترغیب و تشویق شوند.

نظر خودتان را ارسال کنید