خیریه نیکوکاران شریف

عیادت خانواده نیکوکاران از قهرمان راگبی کشورمان و تبریک روز پرستار

عیادت خانواده نیکوکاران از قهرمان راگبی کشورمان و تبریک روز پرستار

با فرا‌رسیدن سالروز تولد حضرت زینب (س) و بزرگداشت روز پرستار، مدیر مشارکت‌های مردمی بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف به همراه جمعی از مددکاران و مددجویان این مجموعه برای ارج نهادن به این شغل شریف و مقدس به دیدار پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان آسیا رفتند. همان فرشتگان سفید‌پوشی که با نوازش‌شان، با مهربانی‌شان موجب می‌شوند درد و رنج از یاد بیماران برود. همان انسا‌ن‌های زحمتکشی که شبانه روز بهترین ساعات عمرشان، در میان صدای حزن‌آلود دردمندان گره می‌خورد!

نیکوکاران شریف ضمن تبریک و اهدای شاخه گل به این عزیزان، به عیادت قهرمان راگبی کشورمان رفتند. خانم سارا عبدالملکی مربی و داور بین‌المللی رشته راگبی بر اثر سانحه تصادف حدود یک ماه است که در بیمارستان بستری بوده و تحت مداوا قرار گرفته است.

وی در گفت‌و‌گوی کوتاهی گفت: «سانحه پیش آمده را چندان به خاطر ندارم! 29 دی بود که برای دیدن تمرینات تیم‌های قوی به کرج رفته بودم که البته آنهم جور نشد؛ در راه برگشت به خانه، درست نیم ساعت مانده بود که به منزلمان برسم این اتفاق افتاد. از موقعیت تصادف چیزی را به یاد ندارم.»

سارا عبدالملکی در مورد وضعیت یک ماه بستری خود گفت: « در طول یک ماهی که در این بیمارستان بستری بودم از همه چیز بسیار راضی بودم. از پزشکان گرفته تا پرستاران و زحمتکشان دیگر. همچنین، مردم ضمن عیادت به من انرژی می‌دادند.

پیشکسوتان، بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، مسئولان، همه و همه که نام بردن از آنها برایم خیلی سخت است.

من تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا با روی پا ایستادنِ دوباره، زحمات هموطنانم را بی‌نتیجه نگذارم!»

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، در کنار خدمتگزاری، کمک به هموطنان، اعتلای ارزش‌های مقدس و دیدار از قهرمانان همیشه پیشرو است. این مجموعه خودجوش همواره ستایش‌گر زحمات تمام کسانیست که هر یک به نوعی در لباسی مقدس، با حرفه و تخصصی باارزش در راه خدمت به همنوعان خود تلاش می‌کند.

نظر خودتان را ارسال کنید