خیریه نیکوکاران شریف

عمل موفقیت‌آمیز جراحی قلب ” دنیا “

عمل موفقیت‌آمیز جراحی قلب ” دنیا “

از مدد حامیان و نیکوکاران و نیز حمایت‌های همه‌جانبۀ بنیاد خیریه نیکوکاران شریف، “دنیا” دختر هشت‌ساله‌ای که از بدو تولد با عارضۀ قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد؛ صبح روز شنبه (اول آبان ۱۳۹۵) در یکی از بیمارستان‌های تهران برای بار دوم تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

این مددجوی کوچک برای انجام آزمایشات اولیه از چند روز پیش در بیمارستان بستری شد. مددکاران و پرسنل واحد حمایتی بنیاد با پیگیری روند درمان بیماری و حمایت‌های عاطفی، “دنیا” را از نظر روحی برای این کار آماده کردند.

تیم پزشکی ضمن ابراز رضایت از روند درمان و وضعیت جسمی وی، اعلام کردند انتقال‌ندادن مشکلات عاطفی، نداشتن هرگونه استرس و حفظ آرامش فکری عوامل تأثیرگذاری در بهبود حال این دختر کوچک خواهند بود.

مددکاران با حضور مکرر در بیمارستان و دلجویی از “دنیا” و خانواده‌اش، به او اطمینان دادند که تا بهبودی کامل در کنار آنها خواهند ماند و هیچ نگرانی از نظر تأمین دارو، هزینۀ جراحی، اکو، نوار قلب و … متوجه خانوادۀ این بیمار نخواهد بود.

برای بنیاد خیریه نیکوکاران شریف جای بسی خوش‌حالیست که در محیطی سرشار از آرامش، اطمینان و آینده‌نگری، دستان توانای نیکوکاران را در دستان ایتام و نیازمندان می‌گذارد تا قلب بیماران کوچکی هم‌چون “دنیا” نه فقط برای خودش بلکه برای تمام کسانی که با کمک‌های بی‌دریغشان او را نجات دادند؛ شادمانه بتپد!