خیریه نیکوکاران شریف

سفر به قم و جمکران، زیبا ترین کلمات برای پر کردن جمله دلتنگی

سفر به قم و جمکران، زیبا ترین کلمات برای پر کردن جمله دلتنگی

گاه ته دلمان را جای خالی واژه ای می آزارد!

گاه این جای خالی با واژه غم پُر می شود؛ گاه با دعا و زیارت!

2

دعا که می کنی دلت خالی می شود از هر چه اندوهی که چون غبار روی تُنگ شیشه دلت نشسته …

جای خالی را با یاد خدا که پر می کنی انگار تُنگ دلت پُر می شود از دریای عشق و بی اختیار سَبک می شوی!

پنجشنبه هفتم آبان مصادف با هفتمین شب شهادت سالار شهیدان، امام حسین(ع)، تعدادی از زنان سرپرست خانوار بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف به همراه فرزندان دلبندشان بار و بندیل سفر را برای زیارت به قم و جمکران بستند تا در کنار چند تن از پرسنلی که با آنها همسفر بودند به دعا و نیایش بپردازند.

3

عزیزان مسافر که از تهران و رباط کریم آمده بودند، در این سفر یک روزه شاهد شادمانی بی حد و حصر کودکان و نوجوانانی بودند که با شیطنت های کودکانه این سفر را برای بزرگ ترها لذت بخش تر می کرد.

مددجویان پس از اقامه نماز ظهر در مسجد جمکران و صرف نهار در رستوران برای زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س) راهی قم شدند. زیارت و نیایش در جوار حرم آن حضرت حلاوت خاطره ای دل انگیز را در ذهن ها ماندگار نمود.

4

بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف با برگزاری اردوهای زیارتی که مثل همیشه با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان روبرو می شود علاوه بر پرداختن به بُعدِ فعالیت های فرهنگی و انس و الفت با یاد ائمه اطهار، سهم بسزایی در ایجاد آرامش روحی مددجویان تحت پوشش دارد.

لازم به ذکر است تمام هزینه های مربوط به صبحانه، نهار، ایاب و ذهاب از طرف بنیاد پرداخت شد و مددجویان همچون سفرهای پیشین میهمان این مجموعه بودند.

زیارتتان قبول حق

5

نظر خودتان را ارسال کنید