خیریه نیکوکاران شریف

روز جهانی خیریه و بیانیه ی مدیرعامل موسسه نیکوکاران شریف

روز جهانی خیریه و بیانیه ی مدیرعامل موسسه نیکوکاران شریف

بیانیه ی مدیر عامل و بنیان گزار موسسه خیریه نیکوکاران شریف به مناسبت روز جهانی خیریه

 

به نام خدا

 

در نقطه ای از جهان ایستاده ایم که فقر و ثروت دنیوی به روشنی مرزهای مشخصی دارد و در این مجال بر ما ضروری است تا یادآور شویم، ثروت واقعی آن چیزی نیست که در طول زندگی به دست آورده ایم، بلکه خیر و نیکی‌ای است که در طول حیات مان در این جهان برجای گذاشته و عشق و معرفتی است که در ترازوی بخشندگی مان قرار می دهیم.به این ترتیب هر حرکت نیک می تواند مبداء قدمی خیر باشد و هر انسانِ نیکوکار یک نهاد خیریه.

با یاری پروردگار در این مجموعه گرد هم آمدیم تا با عزمی راسخ برای ارتقای انسانیت و بهبود مؤلفه های زندگی نیازمندان تلاش کنیم؛ تا دستانمان را برای زدودن فقر از چهره‌ی جامعه بالا زده، زنان مان را توانمند، کودکانمان را به آغوش گرفته و به آنان امید زیستن دهیم. در دریای کرامت انسانی قطره ای باشیم از دریای معرفت و بستری باشیم برای رشد هنجارهای نیکوکارانه در جهان هستی.

زندگی زیباست و تمام انسان ها و موجودات بینظیر خداوندی بر اساس فلسفه ای که او مقدر داشته ، نقشی در تکامل جهان بر عهده دارند و بی شک ارزش زیستن در آن را به بهترین وجه ممکن را دارند . امید که با نگاه مسؤولانه مان بتوانیم این موهبت ارزشمند را با ارزشی برابر و بدور از تبعیض در میان همه مردم کشورمان تقسیم کنیم.

این بزرگداشت جهانی را به تمام نیکوکاران جهان و تشکل های اجتماعی خیر خواهانه تبریک میگوییم و مفتخریم که دوشادوش یکدیگر حرکت می کنیم.

شیوا محمدی نیک

۱۵ شهریور ۱۳۹۹

۵ سپتامبر ۲۰۲۰

نظر خودتان را ارسال کنید